Pomemben del nove vsebine predstavljajo pogonski sklopi, vključno z novim 2,0-litrskim bencinskim agregatom z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM) in navorom 191 Nm. Motor deluje v sovpregi s sistemom start/stop »i-stop« in po zagotovilih izdelovalca za sto kilometrov v povprečju porabi le 6,9 litra goriva. Zmernejši pri porabi je tudi 1,8-litrski štirivaljnik z največjo močjo 85 kilovatov (115 KM) in največjim navorom 165 Nm, ki je v posodobljeni izvedbi na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim menjalnikom. Na začetku prihodnjega leta pa se bencinski ponudbi pridružil še 1,6-litrski dizelski motor z največjo močjo 85 kilovatov (116 KM).
Za vstopni model z bencinskim motorjem je na slovenskem trgu treba odšteti 19.390 evrov, za močnejšega 22.890 evrov, za različico z dizelskim motorjem in osnovno opremo pa 21.390 evrov.
Zasnova in oprema mazde5 je prilagojena predvsem družinski uporabnosti - vključno z bočnimi drsnimi vrati, ki olajšajo dostop do druge in tretje vrste sedežev. V potniški kabini je namreč dovolj prostora tudi za sedem sedežev. Zadnja dva se preprosto zložita v dno prtljažnika, ki v konfiguraciji s petimi sedeži zagotavlja 788 litrov prostora za prtljago.
Celotna ponudba serijske in dodatne opreme pa je izdatnejša kot pri prvi generaciji, ki so jo na slovenskem trgu predstavili leta 2007 in do prihoda novinke prodali 921 primerkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje