Ob premieri novinca je predsednik družbe Luca di Montezemolo poudaril, da so v laferrariju združene tehnološke novosti, zmogljivosti, vrhunsko oblikovanje in odličnost izdelave prestižne znamke. Med kupci pa si želijo predvsem zbiralce, ki bodo svoje zbirke obogatili z avtomobilom, v katerem so vgrajene tudi nekatere novosti, ki jih nameravajo šele uvesti v nove generacije drugih Ferrarijevih izdelkov.
Med najbolj izpostavljenimi tehnološkimi novostmi je hibridni sklop hy-kers, ki priskoči na pomoč klasičnemu pogonu z električnim "pospeškom". V bližnji prihodnosti naj bi ga nadgradili tako, da bo omogočal samostojno vožnjo z električnim pogonom na krajše razdalje, po tehnološki plati pa naj bi vse skupaj privedlo do povsem električnih ferrarijev.
LaFerrari je sicer še daleč od tega in brez dvoma v veliko zadovoljstvo tradicionalistov. Poganja ga namreč dvanajstvaljnik z močjo 589 kilovatov (800 KM) in navorom 700 Nm, električni motor pa zmore 120 kilovatov (163 KM). Cestni dirkalnik naj bi tako od 0 do 100 kilometrov na uro pospešil v treh sekundah, po sedmih sekundah pospeševanja naj bi bila hitrost že 200 kilometrov na uro, za hitrost 300 kilometrov na uro pa naj bi potreboval petnajst sekund. Zgornja hitrostna meja je postavljena nekje v bližini 350 kilometrov na uro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje