Pri BMW-ju poudarjajo, da želijo z malim kupejem dokazati, da je mogoče združiti lastnosti kompaktnega avtomobila s športnimi lastnostmi visokega razreda, ki jih je mogoče izkoriščati tudi med vsakodnevno uporabo. Za to, da kupeju ne bo zmanjkalo moči, bo skrbel vrstni šestvaljnik z največjo močjo 250 kilovatov (340 KM) in navorom 450 Nm, ki zagotavlja pospešek od 0 do 100 km/h v 4,9 sekunde. Kljub temu pa naj bi bila po zagotovilih proizvajalca povprečna poraba le 4,9 litra na sto kilometrov, motor pa vsak kilometer izpuhal 224 gramov ogljikovega dioksida.
Začetek prodaje na domačem nemškem trgu je napovedan za maj 2011, kupci bodo morali odšteti 50.500 evrov. Prvo sejemsko premiero pa bo doživel januarja v Združenih državah Amerike.
Da bo najmanjši M zbujal veliko pozornosti častilcev znamke ali zgolj radovednežev tako na sejmu kot pozneje na ulicah, ni dvoma. Prav tako kot ne o tem, da je tako rekoč do zadnjega kotička natrpan s športno tehnologijo, preizkušeno tudi na dirkališčih. Marsikateri sestavni del izvira iz večjega sorodnika serije 3 in je bolj ali manj prirejen za manjši avto, ki v dolžino meri 438 in višino 142 centimetrov, tehta pa skromnih 1.495 kilogramov.
Del te teže bo predstavljala tudi oprema, prilagojena okusu in potrebam bolj ali manj izbirčnih kupcev, ki si poleg športne tehnologije želijo tudi izdatno mero prestiža. Tudi vidnega, za zbujanje nevoščljivosti pri drugih, ki si te ne ravno poceni igrače ne bodo mogli privoščiti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje