Enka druge generacije bo poskušala osvojiti slovenske kupce vsaj tako uspešno kot predhodnica. Foto: M. Kr.
Enka druge generacije bo poskušala osvojiti slovenske kupce vsaj tako uspešno kot predhodnica. Foto: M. Kr.

Kljub le eni karoserijski različici pa je tudi ob začetku prodaje na slovenskem trgu dovolj možnosti za izbiro pogonskih agregatov. V ponudbi sta namreč dva bencinska in trije dizelski motorji. Vsem je skupna BMW-jeva "twinpower turbo" tehnologija. Bencinsko ponudbo začenja v vstopni različici 116i 1,6-litrski motor z največjo močjo 100 kilovatov (136 KM), ki mu sledi v različici 118i prav tako 1,6-litrski motor z največjo močjo 125 kilovatov (170 KM). Trije 2,0-litrski dizelski motorji v različicah 116d, 118d in 120d pa zmorejo 85 KW (116 KM), 105 kW (143 KM) in 135 kW (184 KM).

Novost pri opremi, ki prihaja z novo generacijo pa sta tudi dve liniji opreme, sport in urban, ki ju je mogoče prepoznati že po nekaterih detajlih na diskretno spremenjeni zunanji podobi naslednikov prve generacije za zdaj najmanjših bavarskih prestižnežev.

Za vstopno različico z bencinskim motorjem je treba v Sloveniji odšteti 24.700 evrov, za najcenejšo dizelsko različico pa 25.000 evrov.