Najmanjši bavarski SUV bo premierno predstavljen septembra v Frankfurtu, na evropskem (tudi slovenskem) tržišču pa na voljo konec oktobra tega leta. Foto: BMW
Najmanjši bavarski SUV bo premierno predstavljen septembra v Frankfurtu, na evropskem (tudi slovenskem) tržišču pa na voljo konec oktobra tega leta. Foto: BMW

Najmanjši član BMW-jeve družine z oznako X naj bi napovedoval še hujšo konkurenco v razredu audija Q5, mercedes-benza GLK, toyote RAV4 ter VW tiguana in forda kuge.

Novi X1 ne skriva zunanje podobnosti z večjima bratoma X3 in X5. V notranjosti pa se 4,45 metra dolg avtomobil bohoti z za Bavarce značilno prostornostjo in prilagodljivostjo prostora. Prostornina prtljažnika je namreč 420 litrov, če pa zadnji vrsti sedežev spremenimo naklon, pa se prostornina poveča za 70 litrov. Ob podrtih sedežih pa lahko prtljažni prostor pogoltne 1.350 litrov.

Za zdaj štirje motorji
BMW X1 je postavljen na prilagojeno osnovo serije 3, na voljo pa bo s pogonom na vsa štiri kolesa (xDrive) ali na zadnji kolesni par (sDrive). Dvokolesno poganjana različica bo na voljo zgolj z 2,0-litrskim dizelskim motorjem s 105 kW (320 Nm) oz. 130 kW moči (350 Nm).

Različica xDrive pa bo na voljo tudi s tretjo, najmočnejšo različico 2-litrskega dizla, ki bo razvil 150 kilovatov moči in 400 Nm navora. Najmočnejši motor je 3-litrski bencinski motor z močjo 190 kW in 310 Nm navora, ki od ničle do stotice pospeši v 6,8 sekunde, na 100 km poti pa porabi 9,4 litra goriva (v kombinaciji s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom).

Po napovedih pa naj bi se omenjenim motorjem pridružil še 2-litrski bencinski motor, ki bo na voljo v obeh, dvo- in štirikolesno gnanih različicah.