S tem ne mislim samo na vožnjo, ampak tudi na obliko. ID.7 je v primerjavi s prejšnjimi ID-ji veliko bolj všečen in dinamičen. Največja prednost električnih avtomobilov je, da na prednjem delu ni več nujna maska z zračnimi režami, ki bi hladile klasični motor z notranjim zgorevanjem. Prav tu so številni oblikovalci videli velik oblikovni potencial, ki pa so ga pozneje nekateri izkoristili v korist boljšemu videzu avtomobila, drugi pa niti ne.
Volkswagnov prednji del avtomobila, ali tako imenovani obraz avtomobila, naj bi bil prijazen, nasmejan. Če si znate to predstavljati, prav, sicer tudi ni nič narobe. Ne glede na prednji del mora biti kupcu všeč cel avtomobil. In na to, da so električni avtomobili drugačni, se navajamo že zdaj.
Deluje všečno in uporabno
Če pogledamo zgolj limuzinski del Volkswagnovih električnih avtomobilov, je ID.7 z naskokom največji. A če je avtomobil velik in dolg, še ne pomeni, da je razkošen s prostorom tudi v notranjosti. Kaj pa ID.7? V praksi se notranjost izkaže za prostorno in predvsem všečno. Prav tu velja iskati največjo razliko med dosedanjimi ID-ji in ID.7. Če so mlajši električni člani družine ponujali na trenutke preveč očiščeno in umirjeno notranjost, zdaj ID.7 spet ponuja notranjost, ki jo tvorijo kakovostni in prijetni materiali. Hkrati se je vrnila tudi pregovorno dobra Volkswagnova ergonomija.
Prestavna ročica se je preselila tik za volanski obroč in je tako lažje dosegljiva, pohvalo pa si zaslužijo tudi sedeži. Ti v najboljši izvedenki ponujajo tako ogrevanje kot hlajenje, dodatno pa še sušenje voznikovega ali sopotnikovega hrbta. Hkrati so opremljeni s posebnimi zračnimi blazinami, ki skrbijo za boljše počutje voznikove medenice in hrbtenice, tako voznik kot sopotnik pa se lahko razvajata še s številnimi masažnimi programi.
Zaslon je velik in interaktiven
ID.7 pa prinaša še eno, precej pomembno izboljšavo. Že vse od Golfa serije 8 naprej, Nemci poslušajo kritike na račun osrednjega zaslona. Sama ideja zaslona že v osnovi sicer ni bila slaba, zatajila je v prvi vrsti programska oprema in nespretna umestitev neosvetljenih tipk oziroma drsnikov. Zdaj je celoten sklop temeljito prenovljen. Osrednji zaslon pa ni zgolj večji in temeljito prenovljen, ponuja tudi interaktivno komunikacijo. Marsikomu se zdi, da tako veliki in vsebinsko bogati zasloni jemljejo precej voznikove pozornosti. V osnovni postavitvi prav gotovo, a novi Volkswagnov zaslon se lahko ukroji po voznikovih željah. Podobno kot si po svoje nastavimo zaslon na pametnem telefonu.
Prvi avtomobili naj bi k nam pripeljali v začetku prihodnjega leta.
Vabimo vas, da novo Volkswagnovo električno limuzino še bolje spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Pogovarjali smo se tudi s produktnim vodjo za ID.7 Dustinom Pietzom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje