Pri nas so twinga najprej predstavili na podelitvi viktorjev. Foto: RTV SLO
Pri nas so twinga najprej predstavili na podelitvi viktorjev. Foto: RTV SLO
Renaultovi twingi
Twingo izdelujejo samo v novomeškem Revozu. Foto: RTV SLO
Renault twingo
Slovenski novinarji so si prvi ogledali proizvodne trakove. Foto: RTV SLO

Novi twingo je nasledil svojega 14 let starega predhodnika, gre pa za do zdaj najbolj slovenski avtomobil. Izdelava vozila poteka izključno v Revozu, tudi sam razvoj je večinoma potekal prav tako pri nas, kar priča o velikem zaupanju Francozov v Revoz.

Naložba v zagon je bila ogromna. Ocenjena je na 400 milijonov evrov, zato ne preseneča, da se čas izdelave Renaultovega malčka uvršča na drugo mesto med Renaultovimi tovarnami, za špansko palencio. Za sprejem novega malega štirikolesnika je bila tovarna modernizirana in opremljena z novo tehnologijo.

Uvedba popolne nočne izmene
Izdelava novega twinga je odprla več sto novih delovnih mest. 2.700 delavcem se je pridružilo še tristo novih. Pred izdelavo twinga so delali v treh izmenah, na dan pa so izdelali okoli 750 vozil twingo in clio storia, po uvedbi popolne nočne izmene pa naj bi na dan skupno izdelali okoli 900 vozil. Omenimo še, da twingo nastaja na istem proizvodnem traku kot clio druge generacije. Kar 80 odstotkov operacij je skupnih. Novomeški obrat je leta 2006 izdelal več kot 153.000 vozil modela clio. Po vzpostavitvi vseh treh izmen naj bi izdeloval tudi do 210.000 vozil na leto(twingo in clio II).

Debi na avtosalonu v Ženevi
Twinga so prvič predstavili na avtosalonu v Ženevi, kjer je bil eden izmed najbolj obiskanih modelov. Slovensko premiero je twingo doživel na podelitvi nagrad viktor v Cankarjevem domu. Kako poteka proizvodnja, so prvi na svetu spoznali slovenski novinarji. Revoz iz Novega mesta je namreč odprl vrata sedmi sili in pokazal potek izdelave malčka od začetka do konca. Omeniti velja, da je podjetje, ki velja za največjega slovenskega izvoznika, prvič v zgodovini samo poskrbelo za zagon proizvodnje.

Še nekaj statistike leta 2007
Malo smo se pozanimali tudi glede letošnje avtomobilske statistike. V prvih desetih mesecih je bilo v Sloveniji 80.763 prvih registracij, od tega je bilo registriranih 58.063 novih vozil. Za letošnje leto še ni podatka, leta 2006 pa je imel avtomobil že skoraj vsak drugi Slovenec, saj je bilo registriranih kar 980.261 osebnih avtomobilov, vseh registriranih motornih vozil in prikolic pa je bilo 1.235.297.