Golf nas je presenetil s ceno. Močno presenetil, in če bi radi zvedeli v katero smer, ostanite z nami do konca članka.
"Kar se tiče nas, smo najbolj navdušeni nad uporabljenimi materiali, zvočno zatesnjenostjo potniške kabine in zanimivimi kombinacijami motorjev in menjalnikov. Jasno; še vedno bo dovolj klasične izbire, se pravi 1,6-litrskih bencinskih agregatov, ali dvolitrskih dizlov s šeststopenjskimi ročnimi menjalniki. Kar vznemirja nas, pa so napredni 1,4-litrski TSI bencinski agregati, ki v kombinaciji z DSG-jevsko avtomatiko v golfu delujejo blizu popolnosti. Vozilo je na voljo tako v tri- kot v petvratni karoserijski izpeljanki," so besede, s katerimi je prihod novega golfa pozdravil Janez Martinčič.
Še o cenah: najcenejšega golfa je mogoče dobiti nekaj pod 16.000 evri.
Nagrade, nagrade, nagrade
Na zgornjo besedilo lahko navežemo novico, da je golf prejel tudi nagrado za novost leta po oceni revije Bild Am Sonntag. Domnevno najkakovostnejši golf vseh časov je s tekmeci opravil v razredu kompaktnih vozil.
V kategoriji malih avtomobilov je zmagala Seatova ibiza, škoda superb pa je slavila v srednjem razredu. V posebnem razredu terenskih vozil se je najbolje izkazal audi Q5. Kar precej nagrad zlati volan, ki jih mimogrede podeljujejo že 33 let, za skupino Volkswagen, torej.
Fiat ostaja zvest Yamahi in Rossiju
Italijanski avtomobilski proizvajalec je po minuli uspešni sezoni, v kateri so poleg naslova prvaka Valentina Rossija osvojili tudi ekipni naslov v motociklizmu, podaljšal pogodbo o sponzoriranju uradne ekipe Yamaha. Ta se bo naslednji dve leti uradno imenovala Fiat Yamaha Team.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje