Audi A4 TDI concept e spusti v ozračje le 105 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Foto: Audi
Audi A4 TDI concept e spusti v ozračje le 105 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Foto: Audi
Seat exeo
Seat exeo je precej spodobna limuzina srednjega razreda, kjer za svoj denar dobite veliko. Foto: Seat
Bugatti veyron 16.4 grand sport

Audi na pariškem avtomobilskem salonu predstavlja tehnični koncept, ki napoveduje prihodnjo smer razvoja: A4 TDI concept e, ki naj bi kmalu doživel serijsko proizvodnjo. Ta za 100 km poti v povprečju porabi le 3,99 l goriva in v ozračje izpusti le 105 g CO2 na km. Poganja ga motor TDI z direktnim vbrizgavanjem, njegova največja moč znaša 88 kW (120 KM), največji navor pa 290 Nm. Za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 10,7 sekund in doseže najvišjo hitrost 206 km/h.

Seat z novo športno limuzino
Seat se premierno predstavlja z novim modelom exeo. Z novo športno limuzino srednjega razreda bo španski avtomobilski proizvajalec razširil svojo modelsko paleto, poleg tega pa bo v njegovi ponudbi prvič na voljo limuzina, ki sodi v pomembni B-segment. Bistvene značilnosti okoli 4,60 m dolge športne limuzine so dinamična oblika, živahne vozne lastnosti, visoka raven udobja in v enaki meri dinamična in do okolja prijazna ponudba motorjev. Ob začetku prodaje bodo za novi exeo na voljo trije bencinski motorji z razponom moči od 75 kW (102 KM) do 147 kW (200 KM) in trije dizelski motorji najnovejše generacije z vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda (razpon moči od 88 kW (120 KM) do 125 kW (170 KM). Pri tem je pet od skupno šestih pogonskih agregatov turbomotorjev. Rezultat: večja moč ter obenem manjša poraba in nižje emisije.

Prenovljena octavia
Škoda se v Parizu predstavlja s prenovljeno octavio, ki ima nekoliko spremenjen sprednji del z žarometi, večji sta zunanji ogledali, nove pa so tudi zadnje luči. Novost v ponudbi je 1,4-litrski motor TSI z močjo 90 kW. Poleg tega je 1,4-litrske in 1,8-litrske bencinske motorje s tlačnim polnjenjem mogoče kombinirati s 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom DSG.

Končna hitrost: 407 km/h
O bugattiju veyronu 16.4 grand sport lahko govorimo le o presežnikih. Že to, da do 100 km/h potrebuje le 2,5 sekunde, se sliši precej brutalno. Pod pokrovom se skriva kar 16,4-litrski DOHC quadturbomotor, ki zmore 736 kW (1001 KM), vgrajen ima tehnološko napredni DSG sekvenčni menjalnik, pogon je standardni štirikolesni, navor pa znaša 1250 Nm. Ta veyron ima rahlo privzdignjeno prednje steklo, stilske dnevne luči ter iz polikarbonata izdelano prozorno streho. Končna hitrost znaša 407,1 km/h, ob spuščeni strehi pa se zaradi stranskega zračnega upora lahko peljete največ 360 km/h. Vsega skupaj naj bi izdelali 150 primerkov - prvega pa so prodali na dražbi v Kaliforniji za skoraj 2,4 milijona evrov.