Audi A3 TDI clubsport quattro od 0 do 100 km/h potrebuje 6,6 sekund, največjo hitrost pa doseže pri 240 km/h. Foto: Audi
Audi A3 TDI clubsport quattro od 0 do 100 km/h potrebuje 6,6 sekund, največjo hitrost pa doseže pri 240 km/h. Foto: Audi
Audi R8 TDI Le Mans
Pri audiju R8 TDI Le Mans se je zgodilo prvič, da so v superšportnika te vrste vgradili dvanajstvaljni dizelski motor. Foto: Audi
Audi TT clubsport quattro
Audi TT clubsport quattro ima zelo položno vetrobransko steklo. Foto: Audi
Volkswagen scirocco GT24
Scirocca GT24 boste lahko videli tudi na 24-urni dirki na dirkališču Nürburgring. Foto: Volkswagen

V Ribnico na Koroškem je Audi pripeljal koncepta A3 TDI clubsport quattro in R8 TDI Le Mans, serijsko različico TT clubsport quattro, Volkswagen pa največ upov stavi na športno verzijo svojega scirocca.

A3 TDI clubsport quattro razvije moč 165 kW (224 KM) in navor 450 Nm. Za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 6,6 s, največjo hitrost pa doseže pri 240 km/h. Pri zunanjosti je poudarek na aerodinamičnih elementih, kot je na primer velik zadnji usmernik zraka z dizajnom DTM in razširitve kolotekov, v notranjosti pa tekmovalni školjkasti sedeži in odprta prestavna kulisa iz aluminija. 6-stopenjski ročni menjalnik in štirikolesni pogon quattro moč prenašata na 20-palčna kolesa. Za zaviranje na sprednji premi skrbijo 6-batne zavorne čeljusti in keramični zavorni koluti. Voznodinamični sistem audi drive select vozniku omogoča, da prosto prilagaja karakteristiko za plin, servo krmiljenje, mejo, pri kateri v vožnjo poseže elektronski stabilizacijski program (ESP), in način delovanja blažilnikov. Sistem blaženja vključuje funkcijo "audi magnetic ride", ki skrbi za bliskovit odziv v vsaki vozni situaciji.

R8 z dizelskim motorjem
Audi predstavlja tudi konceptno vozilo R8 TDI Le Mans z dizelskim motorjem V12 TDI, ki razvije moč 368 kW (500 KM) in navor 1.000 Nm, kar zadostuje, da od 0 do 100 km/h pospeši v 4,2 sekunde. Najvišjo hitrost pa doseže pri 300 km/h.

Audi TT clubsport quattro je kabriolet z močjo več kot 220 kW (300 KM). Ima zelo položno vetrobransko steklo, okna pa so videti, kot bi bila izdelana iz enega kosa stekla, saj sta A-stebrička integrirana tako, da sta skoraj nevidna. Namesto predala za zložljivo streho sta za sedežema dve oblini - študija, ki je lakirana s suzuka sivim bisernim lakom, zato spominja na speedster. Pred oblinama sta nameščena masivna varnostna ščita, ki v kombinaciji z A-stebričkoma ob prevračanju vozila zaščitita voznika in sovoznika.

Scirocco za Zelen pekel
Volkswagen ob Vrbskem jezeru premierno predstavlja dirkaško različico modela scirocco GT24, s katero se bo na 24-urni dirki na Nürburgringu pomerila ekipa legendarnih voznikov.
"Črno-beli scirocco GT24 leži na razmaknjenih kolesnih ohišjih tako nizko, da med kolotekom in pnevmatiko tako rekoč ni več prostora. Kljub vsemu pa je tudi ta različica nezamenljivi scirocco. Le še širši, daljši in nižji," pravi dr. Urlich Hackenberg, član uprave družbe Volkswagen in odgovorni za raziskave in razvoj.

Voznika: Sainz in Stuck
Na dirki v "Zelenem peklu" med 22. in 25. majem bosta scirocco s 325 KM vozila legendi Carlos Sainz, svetovni prvak v reliju, in Hans-Joachim Stuck, trikratni zmagovalec "24 ur Nürburgringa". "Striezel" Stuck je leta 1970 osvojil prvo 24-urno dirko na Nürburgringu. Danes, 38 let pozneje, pa bo nastopil s sciroccom GT24, ki svojo moč črpa iz motorja z le 2-litrsko gibno prostornino. Ta 4-ventilski FSI s turbopolnilnikom in hladilnikom polnilnega zraka največji navor 340 Nm doseže že pri 2.100 vrtljajih na minuto. Vozilo je opremljeno z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG), ki je na voljo tudi za serijsko različico.

Sejem lahko obiščete še do nedelje.