DeltaWing je posebnež, ki bo na dirkališču izstopal iz družbe ostalih naprednih, a bolj ali manj klasično zasnovanih vozil. Foto: Nissan
DeltaWing je posebnež, ki bo na dirkališču izstopal iz družbe ostalih naprednih, a bolj ali manj klasično zasnovanih vozil. Foto: Nissan

Dirkalnik deltawing bo nosil številko 0 in se bo pomeril z že uveljavljenimi tekmeci zunaj uradne konkurence, kar pa seveda ne bo zmanjšalo njegovega uspeha, če bo uspešno prestal preizkušanje številnih novih tehnoloških rešitev. Najbolj očitna posebnost je seveda zasnova samega vozila z ozkim dolgim nosom in razširjenim zadkom, v katerem je nameščen Nissanov 1,6-litrski bencinski štirivaljni motor, ki naj bi zmogel približno 220 kilovatov (300 KM).

Neposredno pred motorjem je nameščen tudi voznikov sedež v odprtem dirkalnem kokpitu, kar pomeni, da je večina teže na zadnji pogonski osi, sprednji par koles v vitkem nosu pa služi za upravljanje vozila, ki tehta le približno polovico teže običajnih dirkalnikov na preizkušnji 24 ur Le Mansa. Nenavadno zasnovana konstrukcija pa zagotavlja tudi za polovico manjši zračni upor.

Deltawing se bo na dirkališču v Le Mansu pomeril s klasično zasnovanimi dirkalniki sredi junija, 15. marca pa ga čaka prva demonstracijska predstavitev na dirki v Sebringu na Floridi.