Kot poudarjajo pri Nissanu, so se inženirji posvetili predvsem izboljšavam podvozja in zagotovili boljšo lego na cesti. Elektronski nadzor vzmetenja skrbi za individualno prilagajanje blažilcev in zanesljivejši stik gum z različnimi podlagami, hkrati pa naj bi bilo izboljšano podvozje tudi tišje in učinkovitejše pri prestrezanju vibracij.
Zasluge za boljšo zvočno izolacijo ima tudi karoserija, izdelana iz kombinacije različnih jekel, ogljikovih vlaken in aluminija. Voznik in morebitni sopotniki se bodo tako lažje prepustili zvočnim užitkom ob poslušanju zmogljivega 3,8-litrskega motorja V6 z uradno 406 kilovati (545 KM) moči.
Kot se za japonsko ikono spodobi, bo ta najprej pripeljala na domači trg, preostale predstavitve bodo sledile na začetku leta 2014. Vsaj za zdaj pa ni nič slišati o tem, da bi bili pri izbiri trgov kaj manj selektivni kot do zdaj, kar pomeni, da superšportnika GT-R ne bo mogoče dobiti na manj zanimivih trgih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje