Novi ford C-max, ki bo predstavljen na frankfurtskem avtosalonu, bo imel tudi nekaj tehnoloških sladkorčkov kot na primer samodejno bočno parkiranje in sistem za boljši nadzor mrtvih kotov. Na evropskih trgih naj bi bil na voljo v drugi polovici prihodnjega leta. Foto: Ford
Novi ford C-max, ki bo predstavljen na frankfurtskem avtosalonu, bo imel tudi nekaj tehnoloških sladkorčkov kot na primer samodejno bočno parkiranje in sistem za boljši nadzor mrtvih kotov. Na evropskih trgih naj bi bil na voljo v drugi polovici prihodnjega leta. Foto: Ford

Tega bodo Nemci na ogled postavili tudi na prihajajočem avtosalonu v Frankfurtu, ki bo od 17. do 27. septembra.

Druga generacija družinskega enoprostorca C-maxa je doživela prenovo zunanjosti, nekaj novosti pa bo tudi v notranjosti vozila in pod pokrovom.

Pri obliki lahko rečemo, da je nova generacija v primerjavi s prejšnjo malo bolj nevsakdanja. K temu je verjetno pripomogla v Ženevi predstavljena študija iosis max. Kljub temu pa novi c-max ni tako drzen kot konceptni predhodnik. Fordovi oblikovalci so c-maxa malce raztegnili - pridobil je nekaj centimetrov - s čimer je pridobil tudi na videzu: morda je tako na prvi pogled rahlo podoben večjemu bratu s-maxu.

Novost med pogonskimi agregati je 1,6-litrski EcoBoost bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva in močjo 132 kilovatov (180 KM), ki so ga Nemci prvič predstavili v zgoraj omenjenjem konceptnem vozilu iosis max. Tako so se tudi pri Fordu lotili tako imenovanega downsizinga oziroma zmanjševanja prostornine pri ohranjenih enakih zmogljivostih motorja. Ta naj bi "vrh" dosegel konec leta 2011, ko naj bi predstavili trivaljni motor z zmogljivostjo 73 kilovatov (100 KM).