Kompaktni večnamenski enoprostornik, v izvirniku C-MAV (compact multi-activity vehicle), bo nadaljeval dokaj uspešno kariero predhodnika. Od leta 2005, ko so predstavili prvo generacijo mazde5, se je zanjo namreč odločilo 500 tisoč kupcev, od tega v Evropi 175 tisoč.
Pri Mazdi poudarjajo, da je novinka zasnovana povsem na novo. Takoj pade v oči detajl nagrajenega oblikovanja Nagare, ki si je prislužil nagrado že ob predstavitvi na prototipih znamke. Ponazarjal naj bi valovanje vode zaradi vetra in poudarjal vtis dinamike vozila. To bosta med drugim zagotavljala tudi novi 2,0-litrski bencinski motor DSI s 110 kW (150 KM) in 191 Nm navora ter posodobljeni 1,8-litrski bencinski motor z največjo močjo 85 kW (115 KM) in največjim navorom 165 Nm, ki bo prvič na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim menjalnikom.
Oba motorja ustrezata standardom Euro 5 in sta varčnejša pri porabi goriva od primerljivo zmogljivih predhodnikov.
V primerjavi s prejšnjo generacijo je novinka tudi prostornejša in zagotavlja več udobja v vseh treh sedežnih vrstah. Ponudba opreme pa bo po zagotovilih izdelovalca prilagojena potrebam uporabnikov, predvsem družinskih, ki radi potujejo in aktivno preživljajo svoj prosti čas.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Mazda
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje