Spredaj in s strani je novinka ohranila prepoznavno obliko, ki kaže na nekakšno evolucijo v primerjavi s sedanjim modelom, zadaj pa z vodoravnimi lučmi prinaša malce večjo spremembo. Zrasla je za 71 milimetrov v dolžino in 12 milimetrov v širino, prvič pa so ji namenili tudi terensko navdahnjeno izvedbo z večjo oddaljenostjo karoserije od tal, strešnimi sanmi ter temnimi obrobami blatnikov in odbijačev, ki ji podarjajo bolj robusten videz. Poleg terenske bosta na voljo tudi prestižna izvedba vignale ter že poznana športna različica ST.
Očitnejše spremembe in večji napredek se kažejo v notranjosti, ki se zdi bolj dodelana, in v kateri izstopa opcijski 20,3-centimetrski (8-palčni) »lebdeči« zaslon na dotik multimedijskega sistema Sync 3.
Kopica asistenčnih sistemov
Po zaslugi varnostnih in asistenčnih pripomočkov, kot so sistem za zaznavanje peščev in samodejno zaviranje v sili, sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, prilagodljivi tempomat ter sistem za samodejno (tudi pravokotno) parkiranje, bo fiesta ob prihodu na trg nedvomno najnaprednejši model v razredu mestnih malčkov.
V motorni paleti bodo imeli glavno vlogo bencinski prisilno polnjeni in atmosferski trivaljniki, pri čemer velja izpostaviti litrski ecoboost, ki bo na voljo v različicah s 74, 92 in 103 kilovati (100, 125 in 140 KM). Ob bencinskih bo na izbiro tudi 1,5-litrski turbodizel TDCi v različicah s 63 in 88 kilovati (85 in 120 KM), vstopno izbiro pa bo predstavljal 1,1-litrski atmosferski trivaljnik v izvedbah z 51 oziroma 63 kilovati (70 oz. 85 KM).
Nova fiesta bo v prodajne salone prispela v sredini prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje