Torej corolla je šla svoji limuzinski usodi nasproti in ostal je samo verso. Kot lep in ponosen samostalnik.
Corolla verso je dosegala na vseh trgih lepe, če že ne izjemne rezultate. Pri nas se je nekajkrat zgodilo, da je gledala v hrbet le nepremagljivemu scenicu, drugače pa je ta kompaktni enoprostorec našel mnogo slovenskih družin. Kar dajmo si priznati; kompaktni enoprostorci so predvsem družinska zgodba. Kot nedeljske kinematografske matineje recimo! V glavnem so se in se bodo vozile v versu evropske družine, saj je vozilo krojeno po modnih smernicah, ki jih za ta avtomobilski segment narekuje stara celina. Tu gre iskati tudi odločitev za šesti in sedmi sedež, ki čakata na potnike pogreznjena v dnu prtljažnika, kar je značilnost, ob kateri se še vedno lomijo kopja avtomobilistične javnosti. Verso bo zato navadno mogoče dobiti v petsedežni različici.
Natančna izdelava in odlični motorji
Sicer pa prvi pogled, prvi otip in nekaj prevoženih kilometrov odkrivajo lep avtomobil, natančno izdelan in na trg pospremljen z bogatim naborom sodobnih agregatov, s katerimi pri Toyoti resnično nimajo težav. Odlični in že iz avensisa znani tako bencinski kot dizelski agregati, ki jim bodo stregli zanesljivi menjalniki, med katerimi se bo znašel tudi brezstopenjski CVT.
Janez Martinčič/J. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje