Citroën C4 oblikovno nadaljuje smernice, ki jih je najavil večji 'sorodnik' C5. Foto: Citroën
Citroën C4 oblikovno nadaljuje smernice, ki jih je najavil večji 'sorodnik' C5. Foto: Citroën
Citroën C4
Novinec je za nekaj centimetrov večji od predhodnika, kar se bo poznalo predvsem pri udobju v notranjosti. Foto: Citroën
Citroën C4
Na pogled prijetna in pregledna armatura z visokotehnološkim instrumentnim delom in v nasprotju s predhodnikom 'klasičnim' volanom. Foto: Citroën

Novi C4 bo nadaljeval oblikovne in tehnološke smernice znamke, ki so jih najavili leta 2008 s predstavitvijo modela C5 in letos z modelom C3. Poleg sodobnih zunanjih oblik pa napovedujejo tudi veliko vsebinskih novosti.

Povsem trendovske in najzanimivejše so gotovo tiste na področju pogonskih agregatov. C4 naj bi bil namreč na voljo tudi z mikrohibridnim pogonom e-HDi in sistemom Start & Stop nove generacije. Vozilo s takšnim pogonskim sklopom naj bi se po zagotovilih izdelovalca ponašalo z nizkim izpustom CO2, in sicer 109 g/km. Pozneje bodo na voljo tudi različice s še nižjo količino izpustov, in sicer 99 g/km.

Novi C4 boljše rezultate pri količini škodljivih izpustov dosega tudi zaradi sprememb pri konstrukcijski zasnovi, kar pomeni manjšo težo vozila in energetsko varčnih pnevmatik, ki količino izpustov zmanjšajo za 5 g/km.

V primerjavi s svojim predhodnikom je novi C4 zrasel, in sicer 5 centimetrov v dolžino, 2 v širino in 3 v višino. Novi citroen C4 je tako dolg 433 centimetrov, širok 179 centimetrov in visok 149 centimetrov. Izdelovalci poudarjajo, da ima s 408 litri prostornine novi C4 največji prtljažnik v svojem razredu.

Avtomobil bodo izdelovali v Franciji v tovarni PSA Peugeot Citroën Mulhouse. Prvo premierno salonsko predstavitev bo doživel septembra v Parizu, prodaja na nekaterih evropskih trgih se bo začela že konec leta, na slovenski trg pa bo zapeljal januarja 2011.

Besedilo: M. Kr., Foto: Citroën