Novi caddy bo jeseni na evropske trge zapeljal po dobro zvoženih kolesnicah tretje generacije, ki je v obdobju med letoma 2004 in 2009 osvojila približno 800 tisoč kupcev. Pri novincu Volkswagen obljublja obilo napredne tehnologije, vključno z varčnejšimi in do okolja prijaznejšimi motorji. Šest novih motorjev z razponom moči od 55 do 103 kilovatov naj bi imelo tudi do 21 odstotkov manjšo porabo kot primerljivi predhodniki.
V Slovenijo bo VW caddy uradno pripeljal na začetku oktobra, cene zanj pa še niso znane. Na domačem nemškem trgu naj bi bil najcenejši furgon na prodaj za 14.205 evrov.
Pri Volkswagnu bodo kupcem znova ponudili pestro izbiro karoserijskih različic, od klasičnega furgona, kombiniranega vozila za prevoz potnikov do podaljšane različice maxi. Pri zadnjih dveh bo mogoče odstraniti zadnjo sedežno klop in tovorni prostor povečati na 3.030 oziroma 3.880 litrov.
Del serijske opreme bo že tudi ESP, na voljo bo štirikolesni pogon 4MOTION, v ponudbi menjalnikov pa bosta tudi 6- in 7-stopenjski menjalnik DSG.
Med šestimi novimi motorji bodo štirje dizelski TDI in dva bencinska TSI. Razpon ponudbe moči dizelskih sega od 55 kilovatov (75 KM), prek 75 kW (102 KM) in 81 kW (110 KM) do 103 kW (140 KM). Dva bencinska 1,2-litrska pa zmoreta največjo moč 63 kilovatov (86 KM) oziroma 77 kW (105 KM).
Po svojem predhodniku pa bo novi caddy podedoval pogonski agregat 2,0 ecofuel na stisnjeni zemeljski plin z največjo močjo 80 kilovatov (109 KM).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje