V primerjavi z aktualnim touaregom je crossblue coupe za nekaj manj kot deset centimetrov daljši in en centimeter širši, hkrati pa za približno pet centimetrov nižji, kar SUV-ju zagotavlja bolj športno-dinamični videz. Trend v tem razredu vozil je tako ali tako jasen, saj kupci s SUV-ji le redko zavijejo na brezpotja, želijo pa predvsem malce bolj robat videz in nekateri še štirikolesni pogon za učinkovitejše in varnejše premagovanje urejenih cestnih razdalj ne glede na vremenske razmere.
V Šanghaju predstavljeni prototip pa ne nakazuje le zunanje podobe, ampak predstavlja tudi enega izmed možnih pogonskih sklopov. V avtomobilu je namreč vgrajen hibridni sklop bencinskega motorja V6 TSI z močjo 220 kilovatov in dveh električnih motorjev (40 kW + 85 kW) s skupno sistemsko močjo 305 kilovatov (415 KM) in kombiniranim navorom 700 Nm.
Voznik pa bi imel na izbiro več režimov vožnje od povsem električnega, z dosegom do 33 kilometrov, prek kombiniranega, kjer elektromotorja poskrbita za dodatno moč in navor, štirikolesnega, ki ga zagotavljata elektromotorja na prednji in zadnji osi, do klasičnega prednjega, kjer svoje delo opravlja le motor TSI.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje