Vozilo bo poganjal 2,5-litrski turbo motor. Foto: Subaru
Vozilo bo poganjal 2,5-litrski turbo motor. Foto: Subaru
Subaru impreza STI
Posebnost športne impreze so zlata platišča in modra barva. Foto: Subaru

Največja novost je vsekakor dejstvo, da je impreza prevzela hatchback obliko. Ali je za Subaru to korak naprej ali nazaj bodo povedali kritiki, glavno besedo pa bodo vsekakor imeli ljubitelji japonskega štirikolesnika, za katere je nenazadnje avtomobil tudi narejen.

Medtem ko je cilj kompaktne različice privabiti nove kupce, je STI namenjen voznikom, ki v prvi vrsti od avtomobila pričakujejo, da "drvi." In nova impreza bo vsekakor dobro drvela, če vemo, da je pod motorni pokrov vstavljen 2,5-litrski turbo bencinar, evropska različica motorja pa naj bi razvila več kot 206 kW/280 KM.

Ročni menjalnik ostaja
Za razliko od glavnega konkurenta (mitsubishija EVO), bo impreza zadržala ročni menjalnik in to s šestimi stopnjami prenosa. Ena od poslastic je tudi sistem DCCD (Driver Controlled Centre Differential), ki omogoča samodejno ali ročno nastavitev občutljivosti zapore.

Čeprav oblika subarujevim fanom ni bila nikoli najbolj pomembna, pa je vseeno bistven podatek, da nova generacija športne impreze ne bo imela več zadnjega krila. Na drugi strani je opremljena z večjimi meglenkami, "zlatimi" platišči in WRC modro barvo, vse bo seveda na voljo ob doplačilu.

Karavan ni več opcija, medtem ko bo limuzinska različica rezervirana za ZDA. Impreza STI bo svojo premiero doživela v septembru na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Kar se tiče različice WRX, ta za evropske kupce postaja stvar preteklosti.