Pri zunanjosti je potreben poglobljen pogled, saj se bistvo skriva v podrobnostih. Foto: Subaru
Pri zunanjosti je potreben poglobljen pogled, saj se bistvo skriva v podrobnostih. Foto: Subaru
Subaru impreza
Kdaj se bo impreza zapeljala v naše loge, še ni znano. Foto: Subaru
Subaru impreza
Hatchback različica je drznejših oblik od predhodnikov, na račun prtljažnika so potniki zadaj nekoliko prikrajšani. Foto: Subaru

Kritike zunanjost vozila, rojenega pod ozvezdjem Subaruja, ni navdušila, saj naj bi bil pankrt že videnih modelov. Oblika se osredotoča na detajle, sprednji del je širok in v znamenju valovitih krivin, luči so razpotegnjene proti sredini.

Potnikom namenjeno več udobja
Roko na srce, subaru ni nikoli slovel po zunanjih presežkih, ti so se vedno odkrivali šele med vožnjo. In nič drugače ni v tretji generaciji, ki je v dolžino zrasla skoraj deset centimetrov in zato ponuja več prostora za potnike. Nova je notranjost, precej je aluminijevih dodatkov, osrednja konzola je čista, na njej kraljuje navigacijsko-informacijski sistem, zaslon navigacije pa je na vrhu armaturne plošče. Več je prostora za ramena, zatesnjenost pred hrupom je precej boljša.

Oprijem se je še izboljšal
Bistvo imprez je bil vedno njihov nepopustljiv oprijem cestišča in tokrat ni nič drugače. Popolnoma nova šasija avtomobila omogoča še boljšo vodljivost, k čemur pripomore tudi dodatno k tlom potisnjeno težišče zaradi nizko vpetega boxer motorja. Zadnje vzmetenje uborablja popolnoma na novo razvito dvojno vpetje, ki ob odličnem opravljanju svojega dela med hitro in zavito vožnjo kar najmanj omejuje prtljažni prostor.

Novi 2,5-litrski atmosferski motor ponuja 127 kW (170 KM) in 230 Nm navora. Turbinski motor iste prostornine, vgrajen v različico WRX, ima moč 167 kW (224 KM) in 306 Nm. V primerjavi s predhodnikom je njegova odzivnost precej izboljšana, tudi varčnejši je. Za varnost potnikov je dobro poskrbljeno, standardni je elektronski nadzor nad zdrsom koles, zračne zavese se sprožijo glede na težo potnikov.