Ker gre za izjemno prodajno uspešnico, je novi GLC ohranil svojo obliko, a tehnično prinaša vrsto novih priboljškov.
V mestu bo recimo ključno vlogo odigral bistveno ožji obračalni krog, novi GLC namreč nima le serijskega štirikolesnega pogona, ampak tudi štirikolesno krmiljenje. Z vrtenjem volana torej ne obračamo samo prednjih, ampak tudi zadnja kolesa.
In lahko je celo električen brez električnih zagat. Ko bo kmalu na voljo tudi v priključno-hibridni različici (kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in električnega motorja) bo zmogel s polno baterijo le na elektriko prevoziti približno 100 kilometrov.
To je dobra novica tudi za že obstoječe lastnike modelov S in EQS, z aktualno posodobitvijo bodo lahko svoje moderne žaromete visoke ločljivosti in s prikazom različnih opozoril kar na cesto po novem izkoristili tudi na slovenskih cestah.
Samozavestno tudi na teren
Ampak na tiskovni konferenci nam je Mercedes-Benz povedal še dve pomenljivi sporočili, ki sta sicer že prej veljali. Njihovi terenci niso zgolj za v mesto, na asfalt in med visoke robnike. GLC ni samo "šminker". Nič ne bo narobe, če boste GLC dinamično zapodili po ovinkih, ko pridete do slabe podlage, ga ni treba "šparati". Gre za zmogljivo terensko vozilo, ki prinaša tudi t. i. prozorni pokrov motorja.
Mi smo ga zato zaupali v roke našemu inštruktorju terenske vožnje, večkratnemu državnemu prvaku, Janiju Maroltu. Vabljeni k ogledu videoposnetka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje