Novi GLC je v primerjavi s predhodnikom dražji in večji. Pri prostornini prtljažnika uporabi tudi večji zadnji previs in je znatno povečana na 600 litrov, kar je zajetnih 50 litrov več od predhodnika. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Novi GLC je v primerjavi s predhodnikom dražji in večji. Pri prostornini prtljažnika uporabi tudi večji zadnji previs in je znatno povečana na 600 litrov, kar je zajetnih 50 litrov več od predhodnika. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Ker gre za izjemno prodajno uspešnico, je novi GLC ohranil svojo obliko, a tehnično prinaša vrsto novih priboljškov.

V mestu bo recimo ključno vlogo odigral bistveno ožji obračalni krog, novi GLC namreč nima le serijskega štirikolesnega pogona, ampak tudi štirikolesno krmiljenje. Z vrtenjem volana torej ne obračamo samo prednjih, ampak tudi zadnja kolesa.

GLC ostaja vsestransko vozilo, ki je v mestih okretno kot kompaktna mestna vozila, na terenu pa zmore več kot le premagati kakšno slabše vzdrževano cesto. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
GLC ostaja vsestransko vozilo, ki je v mestih okretno kot kompaktna mestna vozila, na terenu pa zmore več kot le premagati kakšno slabše vzdrževano cesto. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

In lahko je celo električen brez električnih zagat. Ko bo kmalu na voljo tudi v priključno-hibridni različici (kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in električnega motorja) bo zmogel s polno baterijo le na elektriko prevoziti približno 100 kilometrov.

To je dobra novica tudi za že obstoječe lastnike modelov S in EQS, z aktualno posodobitvijo bodo lahko svoje moderne žaromete visoke ločljivosti in s prikazom različnih opozoril kar na cesto po novem izkoristili tudi na slovenskih cestah.

Kabina je znana, digitalizirana, prevladujejo veliki zasloni. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Kabina je znana, digitalizirana, prevladujejo veliki zasloni. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Samozavestno tudi na teren

Ampak na tiskovni konferenci nam je Mercedes-Benz povedal še dve pomenljivi sporočili, ki sta sicer že prej veljali. Njihovi terenci niso zgolj za v mesto, na asfalt in med visoke robnike. GLC ni samo "šminker". Nič ne bo narobe, če boste GLC dinamično zapodili po ovinkih, ko pridete do slabe podlage, ga ni treba "šparati". Gre za zmogljivo terensko vozilo, ki prinaša tudi t. i. prozorni pokrov motorja.

Mi smo ga zato zaupali v roke našemu inštruktorju terenske vožnje, večkratnemu državnemu prvaku, Janiju Maroltu. Vabljeni k ogledu videoposnetka iz oddaje Avtomobilnost.