Novi korejski malček že osvaja tudi slovenske kupce. Foto: Hyundai
Novi korejski malček že osvaja tudi slovenske kupce. Foto: Hyundai

Osvežena zunanja podoba, ki sledi oblikovnim trendom znamke, zaradi nekaterih ostrih oblikovnih linij deluje bolj odločno kot pri mehkeje zaobljenem predhodniku, sicer pa i10 trdno vztraja v svojem praktičnem mestnem razredu. Kljub kompaktnim meram, v dolžino meri 3585 milimetrov, širok je 1595 in visok 1550 milimetrov, petvratna karoserijska različica zagotavlja višjo raven uporabnosti in udobja. Posodobljena podoba potniške kabine in ponudba opreme pa bosta po prepričanju izdelovalca zagotavljala več zadovoljstva pri uporabnikih. Slednji bodo verjetno zadovoljni tudi z ekonomičnostjo 1,1-litrskega pogonskega agregata, ki zmore 50,8 kilovata moči (69 KM), kar je za mestno uporabo povsem dovolj.

Osveženi i10 je na slovenskem trgu na voljo s tremi nivoji opreme, za osnovno različico z 1,1-litrskim bencinskim motorjem pa je treba odšteti 7.990,00 EUR.

Kljub temu da je na osnovnem ceniku samo različica z 1,1-litrskim motorjem, pa je mogoče na seznamu dodatne opreme najti tudi 1,2-litrski motor, in sicer za doplačilo 350 evrov. To pa je bistveno manj kot na primer za doplačilo samodejnega menjalnika, za katerega bodo morali kupci primakniti še 1.400 evrov.