Foto:
Foto:

S svojim 6,1-litrskim osemvaljnikom s 415 KM moči lahko od 0 do 96 km/h pospeši v manj kot petih sekundah. V primerjavi z navadnim predhodnikom ima SRT8 spremenjen štirikolesni pogon, ki so ga posodobili z uporabo lahkih materialov.

Novi jekleni konjiček ima tudi drugačno razporeditev moči, ki zdaj na prednja kolesa prenaša le od 10 do 15 odstotkov navora. S tem je SRT8 sicer nekoliko manj uporaben kot terenec, a toliko bolj na cestah in v slabem vremenu.

Novo pri avtomobilu je tudi trdnejše vzmetenje, hkrati pa je tudi bolj pritisnjen k tlom. Pnevmatike spredaj so 255/45, zadaj pa 285/40, ki so nameščene na 20-palčna platišča. Za ustavljanje skrbijo zavore brembo.

Po zunanji podobi se SRT8 od civilnih različic loči po spremenjeni maski motorja in drugih spremembah, ki prispevajo k boljši aerodinamiki. Zadnji del krasi mogočen dvodelni zaključek izpušne cevi. Pod pločevino in zatemnjenimi šipami se skrivajo športni sedeži in detajli iz karbona.

Kot dodatno opremo bo mogoče naročiti tudi DVD in navigacijski sistem ter Bluetooth. V Evropi bo SRT8 naprodaj sredi naslednjega leta.