Po prvih informacijah, ki so pospremile njegov prvi javni nastop pred dirko formule 1 v Montecarlu, posamezna ugibanja o njegovi tehnični zasnovi počasi dobivajo uradne potrditve. Francozi so namreč povedali, da bo novi megane R.S. prva športna kombilimuzina s sistemom štirikolesnega krmiljenja, ki ga pri Renaultu imenujejo 4Control. Ob tem sporočajo, da le-ta zahvaljujoč elektromehanskemu aktuatorju na zadnji osi voznikom ponujal boljšo vodljivost in natančnejše krmiljenje v ovinkih.
Tudi z dvema sklopkama
Poleg tega bodo lahko kupci izbirali med podvozjema Sport in Cup, pri čemer bo prvo ob zanesljivih zmogljivostih za dinamično vožnjo ponujalo tudi udobje za vsakdanjo uporabo, drugo pa čim boljšo izkušnjo na dirkališču. Hkrati bo mogoče izbirati tudi med ročnim in samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama, nad katerim je navdušen tudi voznik formule 1 Nico Hülkenberg.
Hükemberg meni, da je menjalnik zelo kakovosten, to velja zlasti za samodejnega, ki je po njegovem mnenju stopničko nad ročnim, saj je zelo hiter in neposreden, kot se za športne avtomobile spodobi, poleg tega pa ob prestavljanju poskrbi tudi za navdušujoč zvok. Enako velja za sistem štirikolesnega krmiljenja 4Control, ki zagotavlja zelo zanesljiv občutek, zlasti pri vstopu v zavoj. S tem zagotavlja lego pravega športnika in je gotovo lahko zelo uporaben tudi pri vsakodnevni vožnji.
Pod sprednjim pokrovom se bo vrtel dvolitrski turbobencinski štirivaljnik, ki zmore okoli 300 "konjev", katerih moč se prenaša na sprednji kolesi. Pred velikim občinstvom bo najnovejši R.S. prvič nastopil najverjetneje septembra na letošnjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, v več preoblekah pa je bil pred kratkim že opažen na dirkališču Nürburgring.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje