Po poročanju agencije Reuters je najožje vodstvo francoskega proizvajalca avtomobilov o tej temi razpravljalo julija, tik pred začetkom dopustov, in sklenilo, da se bo družba morala začeti pripravljati na zmanjševanje proizvodnje dizelskih vozil, namenjenih na evropski trg. Zaradi ostrejših meril, ki jih Evropska unija uveljavlja po lanskem škandalu, ki je izbruhnil zaradi Volkswagnovega prirejanja podatkov o izpustih, so namreč stroški izdelave dizelskih motorjev vse višji in kmalu ne bodo več konkurenčni.
Kot sta za tiskovno agencijo potrdila dva prisotna na sestanku, je vodja oddelka za konkurenčnost Thierry Bollore zato glasno podvomil o smiselnosti novih vlaganj v razvoj dizelskih motorjev. "Dejal je, da se sprašuje, ali bo dizel sploh preživel, in dodal, da se o čem takem pred enim letom ne bi spraševal," je za Reuters povedal eden izmed dveh anonimnih virov. "Ostrejša merila za izpuste in metode testiranj bodo tako zvišali proizvodno ceno, da bo dizel počasi izginil s trga," je vir še povzel Bollora.
Lani je bilo samo v Evropi prodanih 1,6 milijona renaultov, od tega 60 odstotkov z dizelskimi motorji. Uradno Renault namere o opuščanju dizlov sicer ni želel ne potrditi ne ovreči.
Tiskovna agencija pa ob tem še navaja, da je Renault iz svoje ponudbe že pred izbruhom afere Volkswagen črtal dizelski motor v svojem najmanjšem avtomobilu, twingu, do leta 2020, ko se bodo standardi EURO 6 še zaostrili, pa pričakuje še ukinitev proizvodnje dizelskih različic clia in megana.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje