
Toyota izpolnjuje svojo obljubo o uvedbi številnih novih baterijskih električnih modelov na evropski trg, s čimer bo okrepila njihovo vlogo v svojem večsmernem tehnološkem pristopu za doseganje ogljične nevtralnosti v regiji do leta 2035.
"Več kot 600 kilometrov dosega, več kot 340 konjskih moči (253 kW), 5,2 sekunde od 0 do 100 km/h." Tako je razkritje povsem novega CH-R + pospremil član uprave Toyote Simon Humpries. C-HR + je druga serijska električna toyota, manjši model od prve toyote bZ4X. Pričakovali smo ime bZ3X, vendar pa bo Toyota v Evropi uporabljala imena, ki so uveljavljena. V tem primeru je ime pustil atraktiven vozniško živahen petvratni kupe C-HR.
Nedavno smo v Avtomobilnosti v C-HR primerjali klasično hibridno tehnologijo in tehnologijo priključnega hibrida. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Električni C-HR je bolj zglajenih in prijaznejših linij od že znanega hibridnega, čeprav je silhueta podobna. Iskanje podobnosti je brezpredmetno. Gre za dva tehnično povsem različna modela. C-HR + vozi na svoji, električni platformi. To vsekakor ni že znani model z večjim paketom baterij v dnu. Kompaktni električni avto je napovedal koncept bZ compact, ki je postregel s posebnim volanom in ukrivljenimi merilniki namesto zaslonov.

V Avtomobilnosti smo na svetovni premieri pogledali, kaj se je znašlo v serijskem modelu? Notranjost ni primerljiva s klasičnim modelom C-HR. Ta avtomobil je bistveno bolj podoben modelu bZ, kar pomeni, da imamo tudi visoko nameščen voznikov zaslon. Voznik na merilnike ne gleda skozi volan, ampak nad volanom. Na zadnjih sedežih se čuti, da gre za kompaktni model. Naj dodamo, da so sedeži iz reciklirane tkanine.
Priznali so in popravili napake
V Bruslju so nam pri Toyoti predstavili še eno električno toyoto, ki je obudila ime urban cruiser, malega mestnega terenca. Gre za dvojčka suzukija e vitare. Oba bodo izdelovali v Indiji. Prenovili pa so tudi prvo električno toyoto bZ4X, za katero so priznali, da so naredili nekaj napačnih odločitev. Na primer glede navajanja bruto in neto velikosti baterije, tudi vgrajeni polnilec za polnjenje baterije je bil prepočasen.

Kljub temu so s tem avtomobilom pri Toyoti dosegli zavidljive prodajne rezultate, sploh na najbolj električnem trgu v Evropi, na Norveškem. Z močnejšim polnilcem in večjo baterijo zdaj bZ4X namerava prepričati tudi bolj skeptične trge. Pomembna plat tega avtomobila so terenske zmožnosti, s čimer se Toyota odmika od sorodnega lexusa RZ. Temu so namreč ukrojili bistveno bolj dinamičen značaj s programsko opremo.
In kako konkretno se da s programsko opremo nastaviti fiziko vozila? Vabljeni k ogledu oddaje Avtomobilnost. Pred našo kamero so spregovorili strokovnjaki iz Toyote in Lexusa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje