Novi ASX z obliko ne skriva, da je bližnji sorodnik capturja, kar pomeni, da je dobil tudi vse najnovejše Renaultove asistenčne sisteme. Foto: Mitsubishi
Novi ASX z obliko ne skriva, da je bližnji sorodnik capturja, kar pomeni, da je dobil tudi vse najnovejše Renaultove asistenčne sisteme. Foto: Mitsubishi

Mitsubishi je po 12 letih in štirih prenovah aktualne generacije najavil novega križanca ASX. Namenjen bo evropskim voznikom. Oblika ASX je zelo znana, saj gre za rahlo predelan renault captur.

Spredaj je ključna sprememba nov vložek maske s stilskimi elementi v obliki "dinamičnega ščita", kakor pri Mitsibushiju imenujejo svoj oblikovalski jezik. Tako kot captur bo tudi evropski ASX na voljo s 7,0-palčnim ležečim ali 9,3-palčnim pokončnim zabavnoinformacijskim zaslonom na dotik, ki je združljiv z apple carplayem in android autom. Odvisno od stopnje opreme ima instrumentna plošča analogne merilnike s 4,2- ali 7,0-palčnim zaslonom ali popolnoma digitalni 10,0-palčni zaslon.

Pod motornim pokrovom bodo na voljo vsaj štirje pogoni: osnovni 1,0-litrski trivaljnik, blagi hibrid z 1,3-litrskim turbo motorjem, 1,6-litrski hibrid in 1,6-litrski priključni hibrid z baterijo kapacitete 10,5 kWh.
Novo generacijo ASX bodo izdelovali v Renaultovi tovarni v Valladolidu v Španiji, kjer nastaja tudi captur.