Novinec stoji pred težko nalogo, saj bo moral stopiti v čevlje svojemu zelo uspešnemu predhodniku druge generacije, ki so ga še leta 2005 po Evropi prodali v 300.000 primerkih, medtem ko se je lani prodaja prepolovila. Mondeo znova prihaja v treh oblikah, štiri-, petvratni in karavanski različici. Kupce bo skušal premamiti predvsem z zelo bogato serijsko opremo in udobjem.
Pri Fordu so ponosni na nove linije “kinetičnega” oblikovanja, ki je bil prvič predstavljen s konceptom iosis v Frankfurtu leta 2005. Opogumljeni z uspehom enoprostorca S-maxa pri novincu v tovarni stavijo na izboljšane vozniške lastnosti in varnostne pripomočke.
Med standardno opremo med drugim spadajo ESP, potovalni računalnik, eden izmed treh nivojev vmesnika Human Machine Interfece, ki obsega obvolanske tipke ter osrednji informacijski zaslon, avdiosistem, luči, ki se ugasnejo z zamikom, in še kaj. Med dodatno opremo pa si lahko kupci med drugim omislijo brezkontaktni ključ, pomoč za speljevanje na klancu, sistem IVDC za še stabilnejšo lego na cesti, dvopodročno klimo, aktivni cruise-control …
Mondeo bo v prodajne salone iz belgijske tovarne v Genku zapeljal junija, njegove cene pa še niso znane. Ford je sicer v Ženevi predstavil tudi nekoliko pomlajeni videz C-maxa.
A. L.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje