Analitiki menijo, da lahko pri Fordu zaradi upadanja zanimanja za limuzine računajo le na okoli 190.000 prodanih primerkov novega mondea. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Analitiki menijo, da lahko pri Fordu zaradi upadanja zanimanja za limuzine računajo le na okoli 190.000 prodanih primerkov novega mondea. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
77. avtomobilski salon v Ženevi

Novinec stoji pred težko nalogo, saj bo moral stopiti v čevlje svojemu zelo uspešnemu predhodniku druge generacije, ki so ga še leta 2005 po Evropi prodali v 300.000 primerkih, medtem ko se je lani prodaja prepolovila. Mondeo znova prihaja v treh oblikah, štiri-, petvratni in karavanski različici. Kupce bo skušal premamiti predvsem z zelo bogato serijsko opremo in udobjem.

Pri Fordu so ponosni na nove linije “kinetičnega” oblikovanja, ki je bil prvič predstavljen s konceptom iosis v Frankfurtu leta 2005. Opogumljeni z uspehom enoprostorca S-maxa pri novincu v tovarni stavijo na izboljšane vozniške lastnosti in varnostne pripomočke.

Med standardno opremo med drugim spadajo ESP, potovalni računalnik, eden izmed treh nivojev vmesnika Human Machine Interfece, ki obsega obvolanske tipke ter osrednji informacijski zaslon, avdiosistem, luči, ki se ugasnejo z zamikom, in še kaj. Med dodatno opremo pa si lahko kupci med drugim omislijo brezkontaktni ključ, pomoč za speljevanje na klancu, sistem IVDC za še stabilnejšo lego na cesti, dvopodročno klimo, aktivni cruise-control …

Mondeo bo v prodajne salone iz belgijske tovarne v Genku zapeljal junija, njegove cene pa še niso znane. Ford je sicer v Ženevi predstavil tudi nekoliko pomlajeni videz C-maxa.

A. L.

77. avtomobilski salon v Ženevi
Novi mondeo je zrasel v dožino in širino, tako da ponuja še več prostora za svoje potnike. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Pod motornim pokrovom bo pelo šest različnih bencinskih in dizelskih motorjev s prostornino med 1,6 in 2,5 litra ter z močjo od 75 kW (100 KM) do 164 kW (220 KM). Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Paketi opreme bodo štirje: ambiente, trend, ghia in titanium. Pri prvih dveh bo poudarek na športnosti, pri zadnjih pa na udobju, za kar bosta poskrbela še podrazreda sport in X. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Karavanska različica ima na voljo udobnih 1.745 litrov prtljažnega prostora. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Za varnost v vozilu bo skrbelo pestro število delujočih primočkov, v primeru najhujšega pa še sedem zračnih blazin. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Všečen volanski obroč krasi veliko tipk, ki pa vsaj na otip kar malce razočarajo s cenenostjo. Za zvok bodo skrbele tri različice Sonyjevega avdiosistema. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Standardna obutev avtomobila so 17-palčne pnevmatike z dimenzijami 205/50. Foto: RTV SLO/Andrej Leban