Lepotec je oblikovan tako, da najde svojo nišo med ne za ameriško tržišče izdelanim sciroccom in razuzdanim CC-jem. Foto: Volkswagen
Lepotec je oblikovan tako, da najde svojo nišo med ne za ameriško tržišče izdelanim sciroccom in razuzdanim CC-jem. Foto: Volkswagen

Nemški proizvajalec v zadnjem času pozornost posveča snovanju vozil na hibridni pogon. Zadnji iz te vrste je svoj debi doživel na današnjem odprtju največjega avtomobilskega salona na svetu v mestu ob michiganskem jezeru (NAIAS) in sliši na ime New Compact Coupe (NCC). Lepotec je oblikovan tako, da najde svojo nišo med ne za ameriško tržišče izdelanim sciroccom in razuzdanim CC-jem.

Pod pokrovom NCC-ja se skriva volkswagnov 1,4-litrski motor TSI z močjo 148 kilovatov. Hibridni sistem ima skoraj enake karakteristike kot nedavni L1. 20-kilovatni elektormotor je ugnezden med motorjem in 7-stopenjskim DSG-menjalnikom. Litij-ionska baterija s kapaciteto 1,1 kilovatne ure je nameščena v zadnjem delu avtomobila in omogoča hrambo električne energije za vožnjo, pospešek in obnavljalno zaviranje.

Dolžina 4,54 metra in dolžina 1,78 metra sta podobni jettinima. Edina razlika leži v razdalji med sprednjimi in zadnjimi kolesi (2,65 metra) in višini. Je pravzaprav dobra predstava, kaj lahko pričakujemo od naslednje generacije Volkswagnovega modela jetta.