Na srečanju vodilnih direktorjev skupine v Lizboni je Oliver Blume dejal, da načrt obsega deset točk, vključno s finančno trdnostjo, trajnostno mobilnostjo, kapitalskim trgom in razvojem na trgih Kitajske in Severne Amerike.
"Sem oboževalec e-mobilnosti in stojim za to potjo ... Ohranili bomo sedanji tempo in ga na področjih, na katerih bo mogoče, še pospešili," je dejal Blume. Volkswagen želi do leta 2025 prehiteti Teslo kot največjega proizvajalca električnih vozil na svetu in do leta 2030 doseči, da bi bila polovica njegove svetovne prodaje vozil baterijsko-električna.
Blume je znan kot zagovornik sintetičnih goriv, kar je ob njegovem imenovanju na čelo koncerna sprožalo vprašanja, ali bo omilil močno osredotočenost nekdanjega šefa Herberta Diessa na baterijska električna vozila.
Blume pravo nasprotje Diessa
Kljub temu je novi šef v četrtkovem intervjuju za lokalni časopis Braunschweiger Zeitung dejal, da e-goriva ostajajo "predvsem tema za znamko Porsche".
Kot piše Reuters, ki se sklicuje na neimenovane vire, je bil Blume za šefa koncerna VW izbran deloma zato, ker velja za mirnejšega vodjo od predhodnika Herberta Diessa, ki je bil znan po radikalnih spremembah v strategiji in enoumnem pristopu, kar je včasih razjezilo sicer vplivni delavski svet proizvajalca avtomobilov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje