Predstavniki nove generacije razreda SL bodo redek pojav na slovenskih cestah. Foto: M. Kr.
Predstavniki nove generacije razreda SL bodo redek pojav na slovenskih cestah. Foto: M. Kr.

Razlogov za takšno redkost seveda ni mogoče iskati pri tehnični plati, saj dvosedežnik sodi v vrh Mercedes-Benzove ponudbe, tako glede tehnologije kot tudi podobe in zmogljivosti. Prodajo začenjajo z možnostjo izbire med dvema pogonskima agregatoma.

V različici SL 350 je to bencinski šestvaljni motor z gibno prostornino 3.490 kubičnih centimetrov, močjo 225 kilovatov in navorom 370 Nm. V različici SL 500 pa bencinski osemvaljni motor z gibno prostornino 4.663 kubičnih centimetrov, močjo 320 kilovatov in navorom 700 Nm. Še ta mesec bodo ponudbo razširili tudi z različico SL63 AMG in jeseni z SL65 AMG.

Za posodobljene predstavnike nove generacije, ki so približno 140 kilogramov lažji od neposrednih predhodnikov, imajo varčnejše motorje in več opreme, namenjene varnosti in udobju, bodo morali kupci v Sloveniji odšteti vsaj 101.590 evrov, kot je uradna maloprodajna cena različice SL 350. Za cenejšega med AMG-ji pa že 194.900 evrov.