Mercedes-Benz SL 65 AMG bo brez dvoma redek pojav na evropskih cestah, kar nekaj teh igrač pa bo verjetno odplulo na kakšno drugo celino. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SL 65 AMG bo brez dvoma redek pojav na evropskih cestah, kar nekaj teh igrač pa bo verjetno odplulo na kakšno drugo celino. Foto: Mercedes-Benz

Pri AMG-ju so pod motorni pokrov atraktivnega dvosedežnika vgradili pogonski agregat, ki sodi prej na dirkališča kot na običajne ceste. Motor V12 z gibno prostornino 5.980 kubičnih centimetrov namreč zmore v območju med 4.800 in 5.400 vrtljaji kar 463 kilovatov moči (650 KM), še bolj zavidanja vreden pa je navor 1.000 Nm, ki ga motor dosega v območju med 2.300 in 4.300 vrtljaji. Pri Mercedes-Benzu pa zagotavljajo, da kljub omenjenim presežkom motor v povprečju porabi za sto kilometrov le 11,6 litra goriva in v zrak na vsak kilometer izpuha 270 gramov ogljikovega dioksida.

Roadster je v veliki meri izdelan iz aluminija in približno 170 kilogramov lažji kot njegov neposredni predhodnik, kar delno vpliva tudi na nižjo povprečno porabo goriva, ki je za 2,4 litra nižja, in seveda na pospeške. SL 65 AMG od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v štirih sekundah, hitrost 200 km/h pa doseže v 11,8 sekunde. Končna hitrost je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.

Pri AMG-ju poudarjajo, da so novinca v Mercedes-Benzovi ponudbi namenili ozkemu krogu zvestih navdušencev nad tovrstnimi izdelki, ob tem pa so diskretno pozabili omeniti, da je verjetno ta krog morebitnih kupcev dokaj majhen tudi zaradi cene igrače za petičneže. Za SL 65 AMG, ki bo na trg uradno pripeljal septembra letos, bodo namreč morali kupci v Nemčiji odšteti zajetnih 236.334 evrov.