Novost je zlasti model cayenne S hybrid z naprednim hibridnim pogon z vzporedno osjo, ki po novem evropskem voznem ciklusu za 100 km poti porabi 8,2 l goriva. Hibrid s šestvaljnim motorjem dosega zmogljivosti osemvaljnega motorja, vendar ob bistveno manjši porabi.
Poleg hibridnega pa tudi vsi drugi in do 23 odstotkov manjšo porabo. Pri tem jim je v pomoč novi osemstopenjski samodejni menjalnik Tiptronic S s funkcijo auto start/stop.
V Evropi bodo novi modeli na prodaj od 8. maja. Vstopni model je cayenne s 3,6-litrskim 6-valjnim motorjem, ki razvije moč 221 kW (300 KM). Pri kombinaciji z opcijskim osemstopenjskim tiptronicom S je poraba goriva v primerjavi s predhodnikom manjša za 20 odstotkov in znaša 9,9 l/100 km.
Vsi modeli varčnejši
Prav tako 20 odstotkov manj goriva (7,4 l na 100 km) porabi cayenne diesel, katerega 3,0-litrski šestvaljni dizelski motor razvije največjo moč 176 kW (240 KM) in največji navor 550 Nm. Varčnejši je tudi cayenne S s 4,8-litrskim osemvaljnim motorjem, in sicer za 23 odstotkov (10,5 l/100 km). Njegov motor zdaj razvije moč 294 kW (400 KM). Za 23 odstotkov pa je nižja poraba tudi pri cayennu turbo s 4,8-litrskim osemvaljnim biturbomotorjem z močjo 368 kW (500 KM). Ta zdaj porabi 11,5 l/100 km.
In cene? Vključno z DDV-jem in novim davkom na motorna vozila, ki prihaja marca, se cene gibljejo od dobrih 60.000 evrov za osnovni model do okoli 140.000 evrov za cayenna turbo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje