V dobrih desetih letih se je za amaroka odločilo skoraj milijon kupcev. Dovolj, da so se pri Volkswagnu odločili, da bodo rokave zavihali tudi za drugo generacijo.
Ker so se Nemci že pred časom odločili, da bodo nekatere modele izdelovali tudi v sodelovanju s Fordom, so zanjo ubrali drugačno pot. Združili so dva preizkušena projekta in nastal je najboljši amarok doslej. Ne le oblikovno, temveč tudi tehnološko!
Konkretno izboljšani varnost in digitalizacija
Petr Sulc, produktni vodja za VW amarok je za Avtomobilnost povedal: "Naš cilj je bil vzeti najboljše od starega modela in ga še izboljšati za naslednje generacije. Prisluhnili smo potrebam kupcev po izboljšavah. Najprej smo izboljšali varnostne sisteme. Zdaj jih ponujamo več kot 25. Od teh je 20 popolnoma novih. V amaroku so prvič. Izboljšana je digitalizacija armaturne plošče. Na voljo so 20- in 30-centimetrska digitalna plošča in zaslon na dotik, prav tako velik 25 ali 30 centimetrov. Uporabili smo tudi vrhunske materiale za šive in sedeže. Zelo sta izboljšani tako notranjost kot zunanjost. Avtomobil je zdaj res na najvišji ravni."
Počutje v notranjosti je zares dobro. Navsezadnje se predvsem v Evropi kupci za Amaroka odločijo tudi kar tako, ker jim je preprosto všeč in ga ne potrebujejo le kot delovni stroj. Že takoj ko sedeš v novega amaroka, ti ta da vedeti, da je bil narejen tudi zato, da se potniki v njem počutijo dobro in varno. Sedeži so na ravni osebnega avtomobila, volanski obroč je nastavljiv po višini in globini, izbrati pa bo mogoče celo ozvočenje Harman Kardon.
Tehnologija brez oblikovne podlage ne bi bila dovolj. Čeprav je narejena vzajemno, je v novincu mogoče prepoznati pečat prejšnjega amaroka.
Dominik Krug, vodja oblikovanja za VW amarok, nam je povedal: 2Pri oblikovanju, zlasti zunanjosti, se nam je zdelo zelo pomembno nadaljevati značilno amarokovo oblikovno zasnovo. Lastnost, ki izstopa, je značilna amarokova linija. Začne se pri zadnjem oknu in se pod okni nadaljuje do pokrova.«
Še več novosti
Novi amarok bo v Evropi na voljo z dvojno kabino in dizelskimi motorji. Zunaj nje bo mogoče izbrati tudi enojno kabino in celo bencinski motor, kar pa v trenutnih časih za Evropo vsekakor ni ne zanimivo niti dosegljivo. 2-litrski TDI je že znan, ostaja pa tudi šestvaljni agregat, ki bo ponujal 177 kW.
V deželi, kjer ga izdelujejo, torej v Južni Afriki, smo preskusili močnejšo različico. Glede na obliko in tip avtomobila bi bilo osnovnih 125 kW verjetno dovolj, a dizelski V6 agregat ne ponuja zgolj večje moči, ampak tudi 600 Nm navora in kar 10-stopenjski samodejni menjalnik. V kombinaciji z osnovnim motorjem bo serijski menjalnik ročni, za doplačilo bo na voljo 6-stopenjski samodejni.
Več o novincu pa v daljši videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje