Porsche cayenne se po mnenju bralcev na razgibanih terenih zelo dobro znajde. Foto: Porsche
Porsche cayenne se po mnenju bralcev na razgibanih terenih zelo dobro znajde. Foto: Porsche
Audi A4 avant
Audi A4 avant je dolg 4,7 metra, a ima zato v notranjosti zelo veliko prostora. Foto: Audi
Ford kuga
Ford kuga se bo v svojem razredu pridružil VW tiguanu, BMW-ju X3, hondi CR-V, nissanu X-trailu in oplu antari. Foto: Ford

Bralci specializirane revije "Off Road" so porscheja cayenna izbrali za najboljšega v tej kategoriji. S tem je Porschejev športni terenec ponovil lanski uspeh.

Pri najstarejšem nemškem tekmovanju po izboru bralcev, namenjenem izključno terenskim vozilom, je skoraj 60.000 bralcev ocenjevalo 87 kandidatov v skupaj osmih kategorijah. V središču pozornosti ocenjevalcev so predvsem terenske vozne zmogljivosti. Z izborom porscheja cayenna za najboljše športno terensko vozilo v tej kategoriji so se bralci revije "Off Road" pridružili mnenju številnih kupcev. Druga generacija športnoterenske modelske serije, ki jo izdelujejo v Porschejevi tovarni v Leipzigu, je na vseh trgih zelo priljubljena.

Prihaja novi audi A4 avant
Čez nekaj tednov k nam prihaja audi A4 avant. Zunanjost je zelo podobna limuzini, v primerjavi s predhodnikom pa je novi avant za 12 centimetrov daljši - dolg je 4,70 metra.
Poganjala ga bosta dva bencinska in dizelska motorja z močjo od 105 kW (143 KM) do 195 kW (265 KM). Pričakuje se tudi prihod dvolitrskega turbodizelskega motorja s 125 kW (168 KM).

V notranjosti navdušuje prostornina, ki meri 490 litrov, povečamo pa jo lahko na kar 1.430 litrov. Dodatna oprema vključuje npr. elektromehansko odpiranje pokrova prtljažnika, pritrdilno garnituro za fiksiranje prtljage in odprtino za prevoz daljših predmetov s posebno vrečo za smuči in snežne deske.

Znane podrobnosti o novem fordu kugi
Na lanskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu je Ford prvič pokazal novi model z imenom kuga, zdaj pa so znane tudi prve podrobnosti. Terenec s pogonom na vsa štiri kolesa naj bi bil serijsko opremljen z ESP-sistemom, pogon pa naj bi nadzorovala Haldexova sklopka. Dolg naj bi bil 4,44 metra, visok 1,67 metra, širok pa 1,84 metra. Skupna masa vozila naj bi znašala 1613 kilogramov.

Kugo bo poganjal dvolitrski motor TDCi s 100 kW (136 KM) s 320 Nm navora. Pri Fordu poudarjajo tudi njegovo varčnost, saj naj bi avtomobil na 100 kilometrov porabil solidnih 6,4 litra goriva.

V prodajne salone pri nas naj bi kuga prišel letošnjo jesen.