Prenove so bile deležne prav vse različice A6, od klasične limuzine, prek karavanskega avanta in bolj robatega allroada quattro, do bolj športnih sorodnikov, ki se ponašajo z oznako S oziroma RS. Pri prenovi zunanjosti so seveda sledili tradicionalni zmernosti znamke na tem področju in oblikovno ločili najnovejšo izdajo A6 od prejšnje le s posameznimi kozmetičnimi izboljšavami. Oblikovalci sicer zagotavljajo, da so poskrbeli za večjo sporočilnost dizajna, a verjetno bo večina kupcev in predvsem voznikov našla več "sporočilnosti" v prenovljeni tehnološki vsebini.
Učinkovitejši motorji
A6 je bil namreč deležen kar nekaj izboljšav na področju lahke gradnje, kar pomeni učinkovito shujševalno kuro, ki med drugim vpliva na boljše rezultate pri porabi goriva in količini škodljivih izpustov. Za omenjeno pa imajo veliko zaslug tudi posodobljeni in učinkovitejši motorji TDI in TFSI.
Pri dizelski ponudbi so uspeli povečati moči tudi do 20 kilovatov in zmanjšati za 20 odstotkov izpuste ogljikovega dioksida, pri bencinskih pa moči povečati tudi do 22 kilovatov in zmanjšati količino izpustov ogljikovega dioksida do 13 odstotkov. Omenjeno so seveda zgornje meje izboljšav, a konstruktorji zagotavljajo, da so vsaj malo učinkovitejši prav vsi motorji v ponudbi.
Vstop v bencinski svet predstavlja motor 1,8 TFSI z močjo 140 kilovatov (190 KM), ki mu sledita 2,0 TFSI z močjo 185 kilovatov (252 KM) in 3,0 TFSI z močjo 245 kilovatov (333 KM). Pri dizelskih pa ponujajo na osnovi 2,0-litrskega štirivaljnika različico s 110 kilovati (150 KM) in 140 kilovati (190 KM), pri 3,0-litrskem motorju pa kar trojček z močmi 160, 200 ali 235 kilovatov (218 KM, 272 KM ali 320 KM).
Med tehnološke novosti se uvrščajo še matrični LED-žarometi in nove funkcije asistenčnih sistemov, med katerimi je učinkovitejši tisti, ki zaznava pešce in živali v neosvetljenem območju pred vozilom, parkirni sistem prikaže na zaslonu celoten krog okolice vozila, sistem za nadzor mrtvega kota in opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu pa imata dodatne skupne funkcije. Kar nekaj vsebinskih novosti je tudi v informacijsko-zabavnem sistemu, a žal nekatere med njimi delujejo le v infrastrukturno bolj podprtih okoljih, kot je slovensko cestno omrežje.
Preporod oblikovalske ikone
Precej manj zadržani pa so bili Audijevi konstruktorji pri modelu TT, ki je bil nekoč predvsem oblikovalska ikona, z drugo generacijo začel odraščati v športnika, s tretjo pa prinaša še več visoke tehnologije, ki je namenjena tako podpori delovanja vozila kot višji ravni varnosti in udobja ter zabave voznika in sopotnikov.
Pri Audiju poudarjajo, da novi TT nakazuje oblikovne smernice zunanjosti in notranjosti prihodnjih Audijevih modelov, poleg dejstva, da je po zmogljivostih povsem pravi športnik, pa je v njem vgrajeno tudi veliko tehnoloških novosti, ki šele prihajajo v redno ponudbo najsodobnejših modelov.
Motorni četverček v ponudbi je 2,0-litrski, a med različicami s tremi bencinskimi in enim dizelskim štirivaljnikom je precej značajskih razlik. Začetek ponudbe predstavlja TT 2,0 TFSI, pri katerem prednji par koles poganja motor z močjo 169 kilovatov (230 KM), sledi mu različica z enakim motorjem in štirikolesnim pogonom quattro, športni del bencinskega trojčka pa predstavlja TTS s tehnološko bolj športnim značajem ter motorjem, ki zmore 228 kilovatov (310 KM) moči in poganja vsa štiri kolesa. Najzmernejši v ponudbi pa je TT 2,0 TDI ultra, kjer dizelski motor TDI z močjo 135 kilovatov (184 KM) poganja le prednji par koles.
Cenovni prag za vstop v svet A6 se v Sloveniji začne po uradnem ceniku pri 43.500 evrih, za najcenejšega coupeja TT pa bo treba pripraviti 38.020 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje