Mercedes-AMG je v preteklih tednih razkril kar nekaj podatkov o zelo posebnem modelu, ki si je izposodil tehniko pri Mercedesovem dirkalniku formule 1 W08. Vedeli smo torej, da ga poganja hibridni sklop z 1,6-litrskim turbobencinskim V6 motorjem v kombinaciji s štirimi elektromotorji, ki skupaj zmorejo več kot tisoč »konjev«. Zdaj pa vemo tudi, da elektromotorja spredaj in eden na motorju razvijejo po 120 kilovatov (163 KM), četrti, na turbopolnilniku pa 90 kilovatov (122 KM). Moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek robotiziranega, osemstopenjskega menjalnika z možnostjo pretikanja z obvolanskima ročicama. Hibridni sklop omogoča tudi do 25 kilometrov vožnje zgolj na elektriko, sistem pa deluje pod napetostjo 800 voltov.
Vedeli smo, da končna hitrost avtomobila presega 350 kilometrov na uro, še bolj impresiven pa je podatek o pospešku, ki pravi, da od 0 do 200 kilometrov na uro potrebuje le šest sekund.
Ne odpoveduje se udobju
V notranjosti takoj pade v oči na spodnjem in zgornjem delu prisekan volanski obroč, na katerem najdemo stikala za upravljanje voznih načinov, nastavitve vzmetenja in LED-zaslon. Armaturno ploščo sestavljata 25,4-centimetrska (10-palčna) zaslona, za udobje pa skrbita klimatska naprava in električni pomik stekel. Ker avtomobil nima zadnjega stekla, ima vgrajeno tudi kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.
Za project one je treba odšteti 2,27 milijona evrov, pri čemer naj bi bilo vseh 275 primerkov, kolikor jih bodo izdelali, že prodanih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje