Frontalni pogled na novi model. Foto: Hyundai.si
Frontalni pogled na novi model. Foto: Hyundai.si
... in še bočni pogled. Foto: Hyundai.si

No, seveda mu ne manjka tudi drugih atributov, s katerimi bo prepričeval.
Moden, inovativen, sodoben športni terenec je glede na predhodnika (tucsona) daljši, širši in nekoliko nižji, podobno kot santa fe pred desetimi leti pa je bil zasnovan in razvit v Hyundaijevem razvojnem in raziskovalnem centru v Russelsheimu, za prodajo v Evropi pa ga bodo izdelovali v sodobni slovaški tovarni v Žilini.
Jeseni še s 4-valjnikom
Trudili so se narediti ga čim bolj praktičnega in udobnega, množica najsodobnejših dodatkov ga postavlja na seznam tistih, ki so vredni resnega razmisleka, ko človek izbira v tem segmentu.
ix35, ki je na voljo s pogonom na prednji ali na vsa 4 kolesa, lahko poganja 2-litrski 120-kilovatni bencinski agregat s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom (tak – z opremo LIFE je najcenejši in edini pod 20 tisoč evrov), jeseni pa bodo ponudili še 1,7-litrski 4-valjnik s 85 kW; dvolitrskemu dizelskemu CRDi pa so namenili ali 100 ali 135 kW, menjalnik je 6-stopenjski, lahko tudi samodejni.
Za ix35 so uvedli trojno 5-letno garancijo, ki zajema 5-letno jamstvo brez omejitve km, 5 let asistence na cesti in 5 let brezplačnih preventivnih pregledov. Novih Hyundaijevih modelov naj bi bilo letos registriranih 400 …