Več, kot se vozimo, bolj začnemo zaznavati kompromise, ki so jih snovalci morali sprejemati, da so zadovoljili trgom, tržnikom, okoljskim standardom in prijaznosti denarnice za bodoče kupce. Morda je predvsem menjalnik tisti, ki razočara.
Petstopenjski menjalnik se zdi, kot da še vedno ni dorasel času. Je prepočasen, še vedno nenatančen, občasno zatikajoč. V kombinaciji z 1,4-litrskim bencinskim agregatom je menjalnik slabša komponenta avtomobila.
Navdušujoča v C3 pa je prilagodljivost prostora. Prtljažnik je velik in se ne ustraši niti družinske uporabe, podvozje je mehko, volanski servo močan in meri na nežnejši spol.
DS3 je pravo presenečenje
DS3 pa je med vožnjo pomenil popolno presenečenje. Oblikovanje, ki je izjemno, unikatno, izvirno, še nekako povežemo s Citroënovo inovativnostjo, bolj nas je presenetila vožnja sama. Trivratnik nima nobenega namena postati še eden "retromalček".
Presenečenje so predvsem vozne lastnosti. Človek pričakuje C3-jevsko mehkobo, dobi pa konkreten, iz celega urezan avtomobil, ki se ne ustraši niti zahtevnejše vožnje. DS3 ni, kot so to počeli njega dni, športna verzija običajnega avtomobila, temveč je povsem samosvoj izdelek.
Navduši notranjost, v kateri je sicer zaznati poteze plebejskega bratranca, a je z drugačnimi materiali, kvalitetno izdelavo in barvami povsem neprepoznavna. Namenili so nam 1,6-litrski diesel s 68 kW. Spet pa nas ni prepričal petstopenjski menjalnik. Dajte nam citroenovci sodobne šeststopenjske menjalnike, potem bo veselje ob vožnji s C3, sploh pa z DS3 praktično popolno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje