C3 Picasso je po mnenju Janeza Martinčiča oblikovno nekoliko bolj drzen. Foto: Citroen
C3 Picasso je po mnenju Janeza Martinčiča oblikovno nekoliko bolj drzen. Foto: Citroen
C3 Picasso
Novega C3 picassa bodo poganjali štirje agregati. Dva bencinska (1,4- in 1,6-litrski z 71 kW/95 KM oz. 89 kW/120 KM moči) ter dva 1,6-litrska dizelska (67 kW/90 KM in 82 kW/110 KM). Foto: Citroen
C3 Picasso
Notranjost avta nas navdaja s pozitivnimi občutki. Foto: Citroen

Težko bi rekli, da jim je odklenkalo, a številke kažejo, da enoprostorci počasi izgubljajo sapo.

Nesporen hit preloma tisočletij popušča pred navalom SUV-jev, vrnitvijo kombijev, renesanso limuzin in gospodarsko krizo. V Evropi in tudi pri nas se krivulja teh vladarjev družin počasi obrača navzdol. Industrija se je odzvala, za tako kompleksen sistem celo izjemno hitro. Novi smernici se reče "mini enoprostorci", gre pa enostavno za razširitev enoprostorne ideje v nižje avtomobilske razrede. Nekaj jih je že tam; Nissanov note in Renaultov modus sta orala ledino, v zadnjem času pa strokovna javnost mnogo govori o hondi jazz, pričakujemo pa tudi kio soul. Upamo pa si trditi, da bo majhno revolucijo naredilo vozilo, ki so ga te dni predstavili v Španiji. Gre za Citroenov C3 picasso.

Oblikovni zasuk pri Citroenu
O avtomobilu smo na kratko že poročali, o njem bomo zagotovo še pisali, zato danes nekaj svežih dejstev. Absolutna oblikovalska revolucija, upamo si trditi, da tudi presežek, temeljito posega v koncept razmišljanja o majhnem avtomobilu. Oster, odsekan zadnji del avtomobila in nekakšen "spačkasti" šarm sprednjega dela sta argumenta, ki človeka težko pustita hladnega. Prilagodljivost prostora je vzorna, navdušuje izdelava in uporabljeni materiali. Kot je že v navadi, če pri Citroenu dodajo ime slavnega kubista, je povsod ogromno stekla, zračnosti in preglednosti. Potniki imajo občutek, da sedijo na planem, in če je vreme lepo, gre za res pozitiven način potovanja.

Za zdaj brez 6-stopenjskega menjalnika
Mogoče je malo škoda, da vozilo, vsaj v začetni življenski fazi, ne ponuja tudi kakšnih tehničnih sladkorčkov. Motorna paleta je sicer sodobna, zamera gre predvsem zgolj petstopenjskemu menjalniku, ki se vsaj za nekatere agregate iz ponudbe enostavno ne spodobi. Vendar verjamemo, da ima Citroen z avtomobilom več kot resne namene in mu bo v času življenja namenil prenekatere novosti, ki vožnjo delajo še udobnejšo in prijaznejšo, medtem ko je dovolj varna že z osnovnim modelom.

K nam ta zanimiv avtomobil prihaja aprila, po prvih podatkih pa ne bi smel biti pregrešno drag.