Če je še pred nekaj leti veljalo, da so električni avtomobili namenjeni vožnji po mestu, saj je obremenjenost baterije na avtocesti največja, smo se zdaj v Avtomobilnosti odločili, da bomo z električnim volkswagnom ID.4 po avtocesti vlekli prikolico z vodnim skuterjem.
Preden se odpravite s prikolico na pot, vseeno preverite, koliko je največja dovoljena masa, ki jo lahko vlečete za seboj, sploh če uporabljate električni avto.
Polna baterija in 245 kilometrov poti
Baterija v ID.4 je bila na startu polna, na digitalnih merilnikih se je izpisal doseg kilometrov. Od Maribora do Izole je 245 kilometrov. "Moramo vedeti, da električnim avtomobilom ugaja umirjena vožnja.
Aktivirali smo aktivni tempomat in se držali predpisane hitrosti za vleko na avtocesti 100 km/h. Aktivni tempomat zavira prej in bolj blago ter bolj umirjeno pospešuje kot bi sami z nogo na stopalki," pravi David Urankar, ki je izvajal poskus.
Računali smo, da bomo do Izole prišli z bonusom oziroma rezervo v bateriji. Kakšen je končni rezultat, pa si poglejte v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje