Z električnim ID.4 smo na morje vlekli prikolico. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Z električnim ID.4 smo na morje vlekli prikolico. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Če je še pred nekaj leti veljalo, da so električni avtomobili namenjeni vožnji po mestu, saj je obremenjenost baterije na avtocesti največja, smo se zdaj v Avtomobilnosti odločili, da bomo z električnim volkswagnom ID.4 po avtocesti vlekli prikolico z vodnim skuterjem.

Preden se odpravite s prikolico na pot, vseeno preverite, koliko je največja dovoljena masa, ki jo lahko vlečete za seboj, sploh če uporabljate električni avto.

Polna baterija in 245 kilometrov poti

Baterija v ID.4 je bila na startu polna, na digitalnih merilnikih se je izpisal doseg kilometrov. Od Maribora do Izole je 245 kilometrov. "Moramo vedeti, da električnim avtomobilom ugaja umirjena vožnja.

Med vožnjo po avtocesti smo se držali predpisane omejitve in uporabljali pametni tempomat. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Med vožnjo po avtocesti smo se držali predpisane omejitve in uporabljali pametni tempomat. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Aktivirali smo aktivni tempomat in se držali predpisane hitrosti za vleko na avtocesti 100 km/h. Aktivni tempomat zavira prej in bolj blago ter bolj umirjeno pospešuje kot bi sami z nogo na stopalki," pravi David Urankar, ki je izvajal poskus.

Računali smo, da bomo do Izole prišli z bonusom oziroma rezervo v bateriji. Kakšen je končni rezultat, pa si poglejte v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.