Medtem ko nismo bili pozorni, so se pri Nissanu prav prijetno razbohotili. Njihova modelna paleta, dograjena brez velikega "pompa", danes obsega vse segmente, vse cenovne in bog ve kakšne razrede še vse. Še vedno imajo sicer grozno veselje s štirikolesnim pogonom, a čeprav je spremljanje avtomobilskega trga naša služba, nas je pogled na Nissanovo modelno paleto pred nekaj dnevi pripravil do začudenega: "Poglej jih, poglej!"
X-trail. Ena mladostnih SUV-jevskih ljubezni. Ko so bili SUV-ji še mladi in ko smo jim marsikaj odpušali. Danes so stari in jim ne odpustimo več ničesar. Novi X-trail je skoraj identičen kot stari, vendar se od njega razlikuje, da se bolj ne bi mogel! Logični "nonsens" je le v zahodnjaškem pojmovanju logike; vzhodnjaki, ki pač boleče ostro ločijo med pojavnostjo in bistvom, pa novega X-traila jemljejo kot nekaj najbolj samoumevnega.
Napaka so le strešni nosilci
Iz logičnih zank se izmotajmo tako, da sedemo v vozilo. Oziroma v dve vozili, ki smo ju preizkusili v preteklih mesecih. Najprej: prostora je več! Dramatično več, predvsem prtljažni prostor in zadnja klop sta s prostorom darežljiva kot nove ljubljanske primestne soseske. Materiali so izborni, in čeprav tako zunanjost kot tudi notranjost ne bosta nikoli nastopila v muzeju sodobnih umetnosti, je počutje v vozilu med aristokratsko vzvišenostjo in meščanskim pragmatizmom. In če že hočete - ko človek zagleda "glomazne" strešne nosilce, si zaželi kotne brusilke, a to je hkrati edini zares - recimo moteč vizualni element.
Veliko različnih kombinacij
Odlično vzmetenje in blaženje
V obeh testnih primerkih smo bili deležni dieslov. Renaultova šola je šla na cesto enkrat z brezstopenjskim, drugič z ročnim menjalnikom; prepir o tem, kateri je boljši, je podoben prepričevanju prepričanih, zato pa bi radi izrazili naše neprikrito navdušenje nad elementi podvozja. X-trail kot vsi SUV-ji tega planeta naj bi bil doma tako v gozdu kot na avtocesti. Po navadi je nato tako, da potniki uživajo na avtocesti, medtem ko po makadamu iščejo plombe; a ne v X-trailu. Uglašeno vzmetenje in blaženje omogoča prav uživaško vožnjo po terenu. Do planine Blato nad Bohinjem je bila edina težava "dečva" v rumenem jopiču, ki je že ob sedmih zjutraj zahtevala 10 evrov cestnine. Prav tako pa je varna in udobna avtocestna vožnja, čeprav vsa reč celo ob upoštevanju najnovejše zakonodaje zahteva svoj davek.
Poraba: od osem do devet litrov
X-trail nam je bil, nam je in nam še bo všeč.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje