Trenutno na svetu ni več znamke, ki se ne bi aktivno ukvarjala z izdelavo električnega avtomobila. Večina napoveduje, da bodo v Evropi čez pet do 10 let prodajali samo še električne avtomobile. Pri tem pa si znamke različno razlagajo besedo električen. Nekatere imajo v mislih 100-odstotno električen pogon, spet druge pa za začetek razmišljajo, kako najbolje združiti klasični, bodisi bencinski ali dizelski motor z električnim motorjem. In ta kombinacija je, ob predpostavki, da sta klasični motor in električni dobro uigrana, lahko odlična izbira.
Za razliko od večine znamk, ki svoje modele razvijajo z mislijo na globalno prodajo, pri Oplu poudarjajo, da gre v primeru astre za izključno nemški produkt. A če vemo, da je Opel pridružen skupini Stellantis, jim to težko verjamemo. Če smo pošteni – lahko je res, da so novo astro zasnovali, razvili in izdelali v Nemčiji, vendar pa so zagotovo bili deležni pomoči s strani Peugeota in njihovega modela 308. Navsezadnje gre za podobno velika modela, pri obeh pa se najde kar nekaj enakih sestavnih delov.
Če so Nemci iz skupne vreče vzeli le najboljše, potem to sploh ni slabo, mar ne? Z obliko je vedno tako, da je nekomu všeč, drugemu pa iz znanega ali neznanega razloga ne. In tudi z novo astro je tako. Če sklepam iz lastne izkušnje, mi na začetku ni bila nič posebnega, po nekaj preskušenih modelih pa priznam, mi je vedno bolj simpatična. Odsekane linije jo delajo odločno in agresivno, predvsem pa prepoznavno.
Prednost in slabosti priključno-hibridnega pogona
Vsaj zame verjetno najboljši del Astre se nahaja pod motornim pokrovom. Oznaka PHEV razkriva, da gre za priključnega hibrida, v tokratnem primeru sta združena 1,6-litrski bencinski motor, ki doprinese 110 kW in električni motor, z močjo nekaj malega več kot 81 kW. Združeno ponujata 132 kW sistemske moči oziroma 180 konj in pri tem poskrbita, da se z mesta do 100 km/h požene v dobrih sedmih sekundah in doseže največjo hitrost 225 km/h.
Glede na dejstvo, da se vse več znamk odloča za ostra omejevanja največje hitrosti, je astrina izjemna, sploh če vas poti vodijo tudi na nemške avtoceste, kjer si lahko daste duška popolnoma brez skrbi. Pri vožnji po naši avtocesti in hitrosti 130 km/h pa motor tako lepo prede, da se ga komaj sliši. Če so baterije polne in ste s stopalko za plin zelo nežni, se vam dejansko lahko zgodi, da ga sploh ne boste slišali, kajti zgolj na elektriko se lahko tale astra pelje do hitrosti 135 km/h. Je pa potem iluzorno pričakovati, da boste le z električnim pogonom naredili s strani tovarne obljubljenih dobrih 60 kilometrov.
Celoten test najdete v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje