Kupci lahkih gospodarskih vozil v vivarovem razredu na lestvico ključnih lastnosti visoko postavljajo prilagodljivost, sodobno tehnologijo in nizke stroške uporabe. Glede na številne možnosti karoserijske izvedbe, sodobne motorje in asistenčne sisteme ter ugodne pogoje vzdrževanja vivaro s tem verjetno ne bo imel težav.
Dve dolžini in dve višini
Kupci bodo lahko namreč izbirali med dvema dolžinama vozila, 4.998 in 5.398 milimetrov, ter dvema višinama, 1.969 in 2.465 milimetrov, kar pomeni od 5,2 do 8,6 kubičnega metra prostornine v tovornem delu furgonske izvedbe vivara. Poleg klasične furgonske izvedbe z ločeno enojno kabino in tovornim prostorom bo mogoče na začetku izbrati tudi izvedbo z dvojno kabino ali kombi za prevoz oseb, malce pozneje pa bodo kupcem ponudili še golo šasijo s kabino za različne nadgradnje.
Štiri izvedbe 1,6-litrskega motorja
Dokaj širokemu krogu kupcev in njihovim različnim potrebam oziroma zahtevam bodo ugodili tudi s štirimi izvedbami 1,6-litrskega motorja. Dve sta oplemeniteni le z eno turbino, dve pa z dvema. Najšibkejši v ponudbi bo tako motor 1,6 CDTI z največjo močjo 66 kilovatov (90 KM) in največjim navorom 260 Nm. Drugo stopničko predstavlja štirivaljnik z močjo 85 kilovatov (115 KM) in navorom 300 Nm. Sledi mu šibkejša izvedba motorja 1,6 BiTurbo CDTI z dvema turbinama, ki zmore 88 kilovatov (120 KM) in navor 320 Nm, vrh ponudbe pa predstavlja izvedba z največjo močjo 103 kilovate (140 KM) in največjim navorom 340 Nm.
Mobilna pisarna
Raven opreme lahkih gospodarskih vozil se iz generacije v generacijo bolj približuje ravni osebnih vozil in temu sledi tudi vivaro, saj je mogoče v ponudbi najti vrsto asistenčnih sistemov in seveda informacijsko-zabavni sistem, ki omogoča integracijo funkcij pametnega telefona ali tablice. Ker so oblikovalci v kabini poskrbeli tudi za številne do uporabnikov prijazne podrobnosti, namenjene udobnejšemu potovanju in delu, prodajni strategi samozavestno govorijo o mobilni pisarni na štirih kolesih.
Na podlagi lastnosti končnega izdelka pa so dokaj samozavestne tudi napovedi Oplovih prodajnih strategov, ki želijo do leta 2022 povečati letno prodajo za 80 odstotkov, s 86.000 na 150.000 vozil. Zadanim ciljem sledijo tudi v Sloveniji in v letu 2015 naj bi tako na slovenske ceste zapeljalo kar 400 primerkov vivara, med katerimi bo vsaj polovica klasičnih furgonov, preostalo polovico pa bodo predstavljale druge različice. Poleg številnih možnosti prilagoditve vozila potrebam posameznega kupca pri Oplu zagotavljajo, da bodo nizki tudi stroški lastništva z daljšimi servisnimi intervali in podaljšanim jamstvom.
Za najcenejšo dostavno različico vivara bodo morali v Sloveniji kupci po ceniku odšteti 21.173 evrov, za najcenejšo različico, namenjeno prevozu oseb, pa 26.657 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje