GTC Paris je odgovor hišnih oblikovalcev na izziv podpredsednika Opla, ki skrbi za za oblikovanje, Marka Adamsa, da naj s prototipom pokažejo najbolj čustveno plat novega Oplovega oblikovalskega jezika, ki ga bo mogoče zaznavati tudi pri prihajajočih modelih. Prototip dinamičnega športnika se glede na svoje zunanje mere – v dolžino meri 446 centimetrov – uvršča v razred kompaktnih avtomobilov, namenjenih uporabnikom, ki želijo zbujati pozornost, pa za to nimajo na voljo ravno neomejenega proračuna.
Ne glede na to, da o konkretnih cenah prihodnjega serijskega vozila, ki bo nastalo na podlagi prototipa, še ni mogoče govoriti, je jasno, da bo avto namenjen širšemu krogu kupcev, in ne le petičnežem.
Sicer pa prototip svoje športnosti ne poudarja le z zunanjo podobo, ampak so mu konstruktorji namenili tudi obilo sodobne tehnologije. Za značaju primerno lego na cesti skrbijo prilagojeno podvozje, nadgrajena mehatronično vzmetenje flexride in diferencial z elektronsko zaporo in 21-palčna kolesa.
Za pogon GTC Paris pa so predvideli bencinski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom in turbinskim polnilnikom ter šeststopenjski ročni menjalnik za prenos moči. Kljub temu da o zmogljivostih vgrajenega motorja ni uradnih podatkov, pa pri Oplu poudarjajo, da je kljub veliki moči in navoru avto zmeren pri porabi goriva in količini izpustov tudi po zaslugi vgrajene tehnologije start/stop.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje