Optima bo v ponudbi korejske znamke nadomestila model magentis. V primerjavi z njim je večja, na evropskih trgih pa bo na voljo tudi z dvema novima motorjem - dizelskim 1,7-litrskim motorjem VGT z največjo močjo 136 KM in bencinskim 2,0-litrskim motorjem CVVL z največjo močjo 170 KM. Kar nekaj motornih novosti pa bo tudi pri nekaterih drugih modelih, vključno s tistimi, ki so že ali pa pravkar prihajajo na evropske trge, kot je na primer model sportage z najmanjšim dizelskim motorjem v ponudbi pri njihovih terencih, 1,7-litrskim motorjem CRDi.
Predvsem privabljanju pogledov in preizkušanju odzivov na nove oblikovne smernice pa bo namenjen zvezdniški prototip POP s povsem trendovskim električnim pogonom.
Prototip je nastal v Kiinem evropskem oblikovalskem centru pod taktirko Nemca Petra Schreyerja, vodje Kiinega oblikovanja ter Francoza Gregoryja Guillauma, vodje Kiinega evropskega oblikovanja. Slednji poudarja, da so imeli oblikovalci pri delu povsem proste roke in so lahko povsem sprostili svojo ustvarjalno domišljijo.
Takšen pristop korejski izdelovalec, ki ima velike svetovne ambicije, vsekakor spodbuja, saj si želijo utrditi položaj enega najbolj prodornih in naprednih izdelovalcev, ki skupaj s sestrskim podjetjem Hyundai trenutno zaseda četrto mesto med največjimi izdelovalci avtomobilov na svetu.
Besedilo: M. Kr.
Foto: Kia
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje