V resnici je to zrela in preverjena znamka, tudi če pustimo ob robu korenine iz petdesetih let prejšnjega stoletja in s tem mislimo na legendarni DS. Eden ključnih razlogov za takšno ugotovitev je prav model DS 7.
DS 7 je “otrok” Jamesa Bonda in prikupne balerine. Je brezkompromisno polikan, slogovno dovršen, nabit s pametno tehnologijo, a obenem lahkoten, nežen, mehek in tih, ko sedemo za volan.
Prav sedmica je DS dokončno ločila od ljudskega Citroena in ga postavila na svoje mesto znotraj koncerna. Zdaj smo DS 7 preizkusili že v njegovi različici 1.1, torej prenovljeni različici, ki prinaša nekaj pomembnih in zanimivih novosti.
To je izdelek francoske visoke mode avtomobilizma, ki na prvo mesto postavlja svojo unikatnost, pogosto tudi pred funkcionalnost.
Pametni žarometi
Tako odslej na prednjem delu avtomobila svetita nova dnevna LED-žarometa, ki se imenujeta svetlobna tančica. Z značilno obliko takoj poskrbita, da je DS 7 na cesti opazen in drugačen, to pa so mu priznali tudi naključni opazovalci.
Nova sta tudi glavna žarometa, ki nista več le matrična, ampak gre za tako imenovana žarometa piksel LED nove generacije, ki imata 84 diodnih enot.
Prav te omogočajo, da žarometa ponoči svetita pametno – torej izmikata drugim udeležencem v prometu ter obenem osvetljujeta kar največji del cestišča. In po naših izkušnjah to počneta brezhibno učinkovito.
V znamenju alkantare
Notranjost je povsem drugačna kot pri bolj množičnih znamkah koncerna, pa tudi pri premijskih proizvajalcih ne najdemo tovrstne zasnove notranjosti. V nasprotju z nemškimi premijskimi avtomobili želi DS precej bolj izstopati, biti drugačen. Pri testnem avtomobilu se je alkantara razprostirala po praktično celotni armaturi, sredinski konzoli in vratnih oblogah.
Novi zaslon je zadovoljivo odziven in lepo grafično dodelan, všeč pa nam je tudi poljubno razporejanje elementov po menijih.
DS 7 ima lahko tudi po prenovi po želji še vedno vgrajen dizelski pogon, a predstavniki znamke so nam zatrdili, da nanj ne računajo več prav resno.
Zamenjale naj bi ga tri različice priključnih hibridov. Tokrat smo preizkusili različico e-tense 300, ki prinaša 221 kilovatov moči ter štirikolesni pogon, ki bistveno ne spreminja vozniške dinamike.
Kako? Preverite v video reportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje