VW Sciroccov prve in druge generacije so v malo manj kot dveh desetletjih prodali okoli 800.000. Foto: EPA
VW Sciroccov prve in druge generacije so v malo manj kot dveh desetletjih prodali okoli 800.000. Foto: EPA

Prvi VW Scirocco je bil predstavljen leta 1974, zadnja leta pa avtomobila s takim imenom ni bilo v proizvodnji.

Zdaj prihaja tretja generacija, ki seveda gradi na tradiciji predhodnikov, vendar pa skuša prepričati z novim, dinamičnim dizajnom in številnimi naprednimi tehničnimi rešitvami.

Vabljeni k poslušanju celotne oddaje Avtomobilsko-prometne minute

Zunanje mere (dolžina 425, širina 181 in višina 140 cm), pa skoraj 160 cm široka koloteka, s kompaktnim zadkom avtomobila in tudi ekstremno dolgo streho poskrbijo, da Scirocco na cesti zares stoji »na široko«. Paleta motorjev je prijetna – trije bencinski TSI z 90, 118 in 147 kW ter dizelska TDI s 103 oziroma 125 kW moči (šibkejše bodo začeli vgrajevati nekaj mesecev kasneje), ob serijskem 6-stopenjskem ročnem menjalniku sta na voljo tudi 6 in 7-stopenjska avtomatska DSG.

V serijski opremi novega Scirocca so klimatska naprava, ESP, zavorna asistenca, šest zračnih blazin, pa športno podvozje, 17-colska aluminijasta platišča in športni sedeži, zanimivo dodatno ponudbo pa predstavlja sistem za dinamično uravnavanje podvozja (DDC).
Štirisedežni športni kupe Scirocco izdelujejo v volkswagnovi tovarni v Palmeli na Portugalskem, prvi primerki bodo pri nas v drugi polovici oktobra, šušlja pa se o tudi o zelo dostopni ceni. Počakajmo...