Panamero turbo S bodo kupcem ponudili tudi v podaljšani različici executive s 15 centimetrov daljšo medosno razdaljo, ki je seveda namenjena predvsem tistim uporabnikom, ki vrtenje volana zmogljivega in prestižnega vozila pogosteje ali vedno zaupajo poklicnim voznikom.
Potnikom v prvem razredu druge sedežne vrste bo seveda na voljo visoka raven udobja, vključno z dodatno protihrupno in toplotno zasteklitvijo, ter seznamom opreme, ki omogoča sestavo udobne in prestižne mobilne pisarne.
Čeprav pri Porscheju močno računajo na kupce s poklicnimi vozniki, pa mikavnosti mestu za volanom nikakor ne manjka. Panamera turbo S poleg prestižnosti in vrhunskega udobja po zagotovilih izdelovalca ponuja tudi veliko užitkov v vožnji, ki je lahko tudi bolj športnega značaja.
Avtomobil bo namreč serijsko opremljen z vsemi sistemi za uravnavanje vozne dinamike, ki so na voljo pri panamerah, kar med drugim pomeni tudi sistem za aktivno prečno stabiliziranje, ki med vožnjo skozi ovinke zmanjšuje nagibanje vozila. Prav tako serijski bo tudi sistem za porazdelitev navora na zadnjih kolesih v kombinaciji z elektronsko uravnavano prečno zaporo na zadnji premi, kar zagotavlja boljšo vlečno silo v vsaki vozni situaciji.
Prav tako pa avtomobilu ne bo manjkalo moči za vsako vozno situacijo, saj zmore oplemeniteni pogonski agregat 420 kilovatov (570 KM) moči, 750 Nm navora in dosega hitrosti do 310 kilometrov na uro. Od 0 do 100 kilometrov na uro pa lahko velika panamera pospeši v 3,8 sekunde.
Avtomobil bo v prodajne salone pripeljal konec januarja 2014, za krajšo različico bodo morali kupci na domačem nemškem trgu odšteti vsaj 180.024 evrov, za daljšo pa 197.041 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje